Arabanızı Suyla Çalıştırın :)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan CJ7V8 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 18
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,410

CJ7V8

Aerodynamics are overrated.
Mesajlar
948
Tepkime Puanı
2
Yer
Tarsus
internette gezinirken bu sayfaya rastladım.doğru mu acabaaaa????
http://www.runyourcarwithwater.com/?hop=jrf23
 

Etiketler
Anlayan arkadaşlar tercüme edip detaylı yazsınlar buraya da, görelim, bakalım!...
 

Birkaç sene önce benzer bir sistemi Ankara da da yapıp sattıklarını televizyon haber programında dinlemiştim. Ama o günlerde inandırıcı gelmemişti.

Son yakıt zamlarından sonra yılana sarılınca yakıt masrafı düşecek deseler inanasım geliyor ;D
 


akadaşlar siteye baktım ama reklam amaclı bır sıte gördüğüm kadarıyla ama bır bölümünü paylaşayım teknık terımlerde yardım aldıgım evedilaz arkadasıma teşekkürler ;D


Ne kadar güvenli?
Süreç oldukça güvenlidir çünkü kolay tutuşan gaz gerektiği kadar ortamdan çekilmiştir ve hayli tutuşabilir orandaki saf hidrojenin miktarının çokluğunun aksine suda kolayca tutuşabilir. saf suda zaten sıkıştırıldığı halde neden hidrojen yüksek basınç tanklarında tekrar sıkıştırılır ve salıverilmesi kolay ya da güvenli olabilir mi?
Bizim yapmış olduklarımız tank depolarının kullanımından ziyade arabanızın ihtiyacı olduğu kadar hidrojen üretir.
En iyi haberse bu değişim süreci tamamen tersine çevrilebilir. bu nedenle de bu ürün sizin oto ürünlerinizin garantisini boşa çıkarmayacaktır. Bu sadece sizin gaz etkinliliğinizi önemli miktarda artırmak için bir eklenti görevi yapar.
Uzmanların ortak kararı: su geçerliliğini koruyan bir gaz teknolojisidir.
TEF 2008 den son haberler
Las Vegas 2008 TES de(tüketici elektronik fuarı), dizüstüleri ve diğer elektronik aletleri şarj etmek için suyla çalışan bir ürün vardı. Suyun sonunda kendi potansiyelini ortaya çıkarabilecek bir ürün yapıldığını görmek oldukça heyecan vericiydi. Büyük yağ şirketleri su gücünün otomotiv endüstrisinde kullanılmasını engellemeye çalışıyorlardı fakat herkesi susturmayı başaramadılar.
Sınırlı bir süre için satılık!
Düzenli 297$ lık değerle!

(Satış fiyatını görmek için buraya tıklayınız)
30 Mayıs 2008 son gün!
Bu kadar uygun bir fiyatı başka bir yerde böylesine kaliteli ve tamamlanmış detaylı talimatlarla dolu 90 sayfalık el kitabı ve acemilerin dahi takip edebileceği resimli örneklerle dolu değişime müsait bir ürünü bulamazsınız.
Hiç bu kadar düşük bir fiyat vermemiştik ve bir daha da verilmeyecek!
En ucuz rekabete açık 97$lık(kabul edilen) ücretlendirmemiz diğer ürünlerimizden, bu sınırlı zaman satış aralığında, oldukça düşüktür ve normal fiyatın yarısını öneriyoruz ayrıca ürünümüz daha verimli çalışır, kurması daha az tutar ve anlaşılması da oldukça kolaydır.
Daha küçük sistemler İnternette 900-1.500$ a satılır ve ödediğiniz her kuruşa değer! Fakat ödemesi bir yılsan fazla zaman alır.
Dönüştürme sistemimiz bir ya da iki ay içinde kendisi parayı ödeyebilir.
Önceden kurulmuş olanlar sizi gelecekte birkaç yıllığına aylık 110 $lık ödemelerden kurtarır.
Bu her bir yıl için 1000$lık bir tasarruftur ve bir kerede ödemede sadece 297$lık bir indirim vardır. (satış fiyatımızı görmek için buraya tıklayınız) sayılar ve tasarruf önerileri gerçektir.
 



Ankara'da bu işi yapan bir mühendis vardı. Sonra adamcağız ortadan kayboldu..BMW'de böyle Hidrojen'le çalışan bir araç yapmış..Ama problem hidrojen'i soğutmak ve depolamasını güvenli hale getirmek diye biliyorum.

Umarım çıkarda çeşmeye dayar doldururuz depoyu
 

Bazı akaryakıt istasyonları vesilesiyle zaten araçlar suyla çalışabiliyor (!) : Son çıktığım turda daha önceden mimlediğim bir markanın mazotu aracı tekletmeye başlayınca o markadan kullanmaya tövbe ettim.
 

Ynt: Arabanızı Suyla Çalıştırın

Zamanında araştırma yapmıştım ben bu konuda.Sistemi takıp kullananların elde ettikleri maksimum yakıt tasarrufu %20-23 civarında.Ama montajı,çalıştırması bu kadar basit bir sistem değil.Öncelikle uzun süreli kullanım için subapları ve egzos sistemini paslanmaz çelik olanlarla değiştirmek gerekiyor.Ve elektroliz işlemini sırasında -daha önce görenler bilir- suda çamur gibi bir artık oluşuyor.O yüzden devamlı saf su kullanmak gerekiyor sistemde.Onun dışında ayarları,bakımı bir ton zaman istiyor.Kısaca masrafı kazancından daha fazla ve sorunlu bir sistem.

Hidrojen sistemi daha farklı bir sistem.Artık güvenli,verimli ve çevreci bir şekilde kullanılıyor.Tek sorun sudan hidrojen elde etmek için gerekli enerjinin,hidrojenin yakılmasıyla elde edilen enerjiden daha fazla olması
 

Ynt: Arabanızı Suyla Çalıştırın

Bu başlık altında yazılan yazılardan etkilenip denemek isteyenlar olabilir, şunu öncelikler ve açık olarak yazmakta fayda olacağını düşünmekteyim.
Bu ve benzeri alternatif yakıt sistemleri deneme aşamasındadır ???
1- Bu gibi sistemler, henüz prototip aşamasındadır ve kullanımları sık ve yaygın değildir.
2- Uzun süreli kullanımdaki avantaj ve dez avantajları ıspatlanmış değillerdir.
3- Bu tip sistemleri kendi araçlarında deneyecek kişiler olabilir, alacakları sonuçlar ve riskler belirsizdir.
4- Bu gibi denemelerde araçların motorları ciddi zarar görebilir. Örnek 2000 yılında okuduğum bir haberde, benzeri bir sistemi aracında denemek isteyen bir vatandaş, yüksek devirlerde aracın hava emişine çok az oranda su buharı karıştırıyor ve aracı kullanmak için zorluyor, sonuç Motoru tamamen hasar alarak serviste yeniden yapılıyor. Çok ciddi masraf çıkıyor.
Bu tip yakıt sistemleri hakkındaki bilgiler net değil, teknik bir üniversite tarafından onaylı değil, veya herhangi bir araba üreticisi tarafından tercih sebebi değildir.
Sonuç= Bu tip deneme ve Arge çalışmaları mevcuttur, olmalıdır da, ancak bu yazıları okuyup, ben bunu denerim veya yaparım diyenlerin riskleride göze alması gerektiği bir gereçektir.
Hakan Irıklı
 

Ynt: Arabanızı Suyla Çalıştırın

Haklısın Hakan, artılarını, eksilerini ve en önemlisi risklerini iyi araştırmak lazım...
 



Ynt: Arabanızı Suyla Çalıştırın

Disco mu tekledi Murat?

 

Ynt: Arabanızı Suyla Çalıştırın

Evet hocam, iki kere gaz kesti. Daha önce de aynı markadan depoyu tamamen doldurduğumda olmuştu aynısı. Bir daha tövbe.
 

Ynt: Arabanızı Suyla Çalıştırın

1998 yada 1999 senesinde ben üniversitedeyken RCI italy adlı firma Türkiyede firma kurmuş ve su enjeksiyon sistemleri satmaya başlamıştı. Belkide sistem tamamen suyu elektroliz ederek hidrojen üretiyordu. Ben bu adamlara mail atıp ilgilendiğimi söylemiştim, onlarda buyrun bekleriz firmamızı gezin dediler. ancak gidemedim. 3 4 ay sonra firma sahibi italyan adam Ankara Hilton da silahla vurularak öldürüldü. Belki hatırlayan vardır? Adamların web sitesi vardı ama şimdi yok, haklarında hiçbir bilgi yok internette sanki bilinçli olarak birileri silmiş. Daha çok bineriz biz beniznle mazotla lpg ile...
 

Ynt: Arabanızı Suyla Çalıştırın

Perşembe yaylasına çıkarken bu sene amcamın arabası mazotlu cj8 ancak aybastıyada mazot aldıktan sonra aracı tekleme yapmaya başladı nedeni mazotun içinde su varmış araç o yüzden tekleme yapmış
 

Ynt: Arabanızı Suyla Çalıştırın

Bolu sanayisinde bu işi yapan birisi var,araçlara montajını yapıyor,bir elektronik devresi ve elektroliz kabından ibaret basit bir sistem,700-800 ytl civarında bir ücret alıyor,% 20-30 yakıt tasarrufu yaptığını iddia ediyor.Sistem o kadar teknik detaydan geçmiş bir sistem değil,plastik bir bardağa sabunlu su koyup,elektrolizle elde ettiği hdrojeni çakmakla yakarak show yapıyor adam...
Ancak bir kaç araca takmış,ve hepsi geri geldi söktürmek için Hakan arkadaşıma katılıyorum,bu tür bir macerayı deneyecek kişi motorunu gözden çıkartmalı...
 



Ynt: Arabanızı Suyla Çalıştırın

petrol azalıyor ve dolayısıyle pahalılaşıyor, tüm dünya ilgili bilim adamları alternatif yakıt üretmek üzere harıl harıl çalışıyor, bulan köşeyi döner. Alternatif yakıt bulunduğunda hepimiz duyarız zaten, su ile çaışan motor şimdilik bir fantaziden ibarettir. Sn sinan-İzmir durumu iyi özetlemiş.