kilidin çalıştığını anlamak için en kısa yol arka tekerlerini kaldır ikiside aynı yöne dönüyorsa kilitte demektir,ters dönüyorsa devre dışıdır.
eğer çok ağır off-road veya yarışlara girmiyorsanız öne kilit gereksiz. ha benim çok param var diyorsan orası ayrı
kilidin çalıştığını anlamak için en kısa yol arka tekerlerini kaldır ikiside aynı yöne dönüyorsa kilitte demektir,ters dönüyorsa devre dışıdır.
eğer çok ağır off-road veya yarışlara girmiyorsanız öne kilit gereksiz. ha benim çok param var diyorsan orası ayrı
Merhaba,
Benim aracımda ('93 3.0 V6 LWB) arazi vitesini (yanılmıyorsam) "4LLc" konumuna almadan arka diferansiyeli kilitlemek mümkün olmuyor.
Sizin araçta da benzer durum olabilir mi?
Merhaba,
Benim aracımda ('93 3.0 V6 LWB) arazi vitesini (yanılmıyorsam) "4LLc" konumuna almadan arka diferansiyeli kilitlemek mümkün olmuyor.
Sizin araçta da benzer durum olabilir mi?
içerden kilitli modellerde araziye takmadanda kilit aktif hale geliyor .
benim aracımda çoğu kişinin 4 çekerde geçtiği yerleri 2 çekerde kilitliyken rahat bir şekilde geçiyorum .
lsd farklı bir sistem % 50 oranında çalışır zorlamaya veya patinaja düşmeye yakın kilitler.
valla benim kilit 2 çekerdeyken kilitlene biliyor.
zaten kilidin düğmeyle kilitlenmesi tamamen vakumun dişliye kenetlenmesiyle aktif hale geliyor arazi vitesiyle bir alakası yok.
sadece göstergeyle alakalı bir durum
Elektronik Logic devresinde ön şart olarak tanımlanmış olabilir bizim araçlarda.
eksperoto' Alıntı:
valla benim kilit 2 çekerdeyken kilitlene biliyor.
zaten kilidin düğmeyle kilitlenmesi tamamen vakumun dişliye kenetlenmesiyle aktif hale geliyor arazi vitesiyle bir alakası yok.
sadece göstergeyle alakalı bir durum
eski kasa l200 de kilit sadece 4L konumunda devreye girer.kilidin devreye girdigini anlamak için araç 4L konumunda iken kontağı açın ve kilit düğmesine basınca arka difransiyelin ordan vızıltı şeklinde ses gelir.aracın motoru stop olmalıdır yoksa sesi duyamazsınız.ses yoksa çalışmıyor demektir.en garantilisi ise aracın arka iki tekerini havaya kaldırın kilidi devreye sokun tekereği çevirince ikiside aynı yöne dönmelidir.tekeri çevirince biri tersine dönüyorsa kilit devrede değildir.(hızlı veya yavaş çevirmenin önemi yok.)
eski kasa l200 de kilit sadece 4L konumunda devreye girer.kilidin devreye girdigini anlamak için araç 4L konumunda iken kontağı açın ve kilit düğmesine basınca arka difransiyelin ordan vızıltı şeklinde ses gelir.aracın motoru stop olmalıdır yoksa sesi duyamazsınız.ses yoksa çalışmıyor demektir.en garantilisi ise aracın arka iki tekerini havaya kaldırın kilidi devreye sokun tekereği çevirince ikiside aynı yöne dönmelidir.tekeri çevirince biri tersine dönüyorsa kilit devrede değildir.(hızlı veya yavaş çevirmenin önemi yok.)