Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan scuba06 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 13
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 6,029

sizce hangisi gibi olsun

  • 1. resimmi

    Kullanılan: 15 78.9%
  • 2. resimmi

    Kullanılan: 0 0.0%
  • yoksam 3. mü:)

    Kullanılan: 4 21.1%

  • Kullanılan toplam oy
    19

Etiketler
Ynt: Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

2. cisi

 

Ynt: Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

buda dikkatimi ceken son unimog

 

Ynt: Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

siz kullanacaksınız o yüzden favoriniz gibi başlayın derim ben... çünkü zevkler bu konuda önemlidir... sonuçta bebeğiniz olacak o makine
 




Ynt: Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

ön bıçakları ile motoru faal hale getirip kolayca sökülüp takılabilir hale getirin(ki muhtemelen böyle bir özelliği vardır aracın üstünde) sonra hiçbir noktasında şeklini değiştirmeden yeniden restore edin derim bir unimogsever olarak.
çünkü aracınız orjinal fabrika çıkışlı bir kar küreme aracı. bu araçlar çok az sayıda üretilmiştir. sizinkinin 406s modeli üyelerimizden "moger" 'da vardı. o da orjinalini hiç bozmadan kullandı aracını. hatta araç 1500km civarındaydı aldığında ve motor yağını bozulmuştur diye boşalttıklarında altın sarısı yağ aktı resmen. motor yağı 76'dan bu yana hiç bozulmamış. Bu da bir alman harikasıdır.
aracınızın içinin de fotolarını koyarsanız da çok seviniriz. Çok ender bulunan bir araca sahipsiniz, orjinalliğini asla bozmayın derim.

Unimog konusunda TR'de bulup bulabileceğiniz en bilgili kişi sitemizdeki "mogzilla" dır. Bunu abartmadan söylüyorum. Çok ciddiyim. Alman unimog forumunda da ciddi isim yapmıştır. Bilgi bakımından Nadir abiden sonuna kadar faydalanmaya bakın
 

Ynt: Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

Öncelikle tüm arkadaşların göstermiş oldugu ilgiye alakaya sonsuz teşekkurler Iceman rumuzlu arkadaşımızın alıntısına istinaden Benimde gönlüm isterki hiç orjinalligi bozulmadan bu şekilde koruaybilmemki cidden Allah yüzüme güldü sanırımki hiç görmeden girip almış oldugum bir arac olmasına karşın inanin çok temiz kullanılmıs, aynı sızınde belirtmiş oldugunuz gib 1962 model bir araç olmasına karşın şuanki kilometresi 2200km lerde tüm parçaları tüm ekipmanları üzerinde orjinal bir şekild korunabilmiş ama nevarki bu aracı bu şek
ilde kullanma şansım yok malesef üzerindeki akuple olan kar küreme ekipmanı ve arka kasasıında bulunan 6 silindirli turbo dizel motoru söküp saklamayı düşünüyorum olurda ilerde tekrar eski haline getirebilmek için. son olarak mogzilla ve nadir abinin forumda açmış oldugu cogu konuyu okudum ve okumayada devam ediyorum, abilerimin yazdıkları yorumlardan edindigim deneyim ve tecrübeleri şimdiden bir çok işimde yardımcı olacagı kanısındayım, takılacak oldugum konulardada yardımlarını esirgemıyeceklerıne eminim, önerileriniz için hepinize sonsuz TEŞEKKÜRLER
 


Ynt: Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

Bence 1.resim...Selamlar...
 

Ynt: Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

Bence de ilk resim.
 



Ynt: Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

3. Orjinal bir canavar görüntüsü.
 

Ynt: Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

Eğer sadece off-road yapacaksan birincisi,

Kamp vs. gibi doğada konaklama düşünüyorsan üçüncüsü derim. Tabiki son karar senin.
 


Ynt: Arkadaşlar karasız kaldım sizce hangisi gibi yapayım Unimog 404s mi?

merhaba, 404s modeli düşünen arkadaşlara önerim; öncelikle bu modelin sorunlu kısımlarını bilmek ve ona göre işe başlamak lazım.
bu model araçlarda kullanılan benzinli motor tork gücü açısından yetersizdir.bu araçlarda, normal şartlarda 3. vitesle kalkış yapılır, ancak tork gücü yetersiz oldugu için , kalkışta çok fazla yarım dedbriyaj kullanılmakta, buda kısa zamanda, baskı-balata ve bilyanın bozulmasına sebep olmakta. çözüm: uygun bir dizel motor takılmasıdır. bugüne kadar gördüğüm yada kendi yaptıgım değişim işlemlerinde en randımanlı motor, om 314 kodlu motorlardırki, bu motorlar 309 otobüs ve yine yüksek model ünimoglarda kullanılmıştır.çok fazla tadilat gerekmeden uygulanabilir. bu motorun torku yüksektir, ancak beygir düşük olması nedeni ile son süratide orjinaline göre düşüktür.
herkese selamlar.