Ynt: Beraber Bir Defender Yapalım
Oldukça yüksek bir fiyat.
Bu sorun yavaş yavaş popüler olmaya başladı, lastik çapları, yükseltmeler çifter inch çifter inch arttıkça, şaft olayları çokça gündeme gelir. Şaft konusunda bence illaki bir çözüm bulunur. Sıfırdan şaft toplanır şaftçı da Hardy Spicer ıstavrozla filan taş çatlasa 1000 TL tutar ama temiz olur. Ya da Shortland'ların da kırmalıdır diye tahminm ediyorum şaftları?
Açılı kol diferansiyelin baktığı yönü değiştirmekle ve çözüyor gibi olmakla beraber aslında çift kardan olmayan şaftlarda açılı duruşun da pek sağlıklı olmadığını gerçek... Yani şaftın bağlanacağı flanşlar birbirine paralel duracak gibi bir setup uygun deniyor. Genelde bu açıyı geçince üretici direkt fabrika çıkışı çift kardan şaft takıyor. Demek ki, çözüm o kadar basit değil.
Bir UK kaynağında ise, defender şaftına RRC flanşı takılınca açısının genişlediğini çoğu zaman kurtardığını okumuştum.
Mafsalın bağlı olduğu kollar Flanş üzerinde az buçuk daha uzun deniyor RRC'de...