Geniş tabanlı lastikler ile 1 yakıt tüketimi artıyor 2 aracın çekişi düşüyor 3 ivmelenme uzuyor, hâlbuki aracın standart lastikleri ornegin 245 ya da 255 ise bunu 275 e çıkartmak ve büyük çaplı lastik kullanmak en mantıklı çözüm , özellikle çamur halinde aracın lastiklerinin seri şekilde dönmesi gerekmekte biz ne yapıyoruz geniş taban lastik ile bunun önüne geçiyoruz sonra momentum kaybolduğu için araç saplanıyor standart unimog lastiği bile metrik sistemle 325mm olduğu düşünülürse 32 11.5 lastik ile aynı genislikte olduğunu anlamış oluruz Alman ne yapmış 4 tonluk araca bu lastiği koymuş demek ki neymiş ? Kalın lastik arazi performansına pozitif etki etmez, kalin lastik takılıyorsa motorda o kadar kuvvetlendirmek gerekir.
ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi