merhaba arkadaslar bana cj7 lazım bıtane kırık dökük olabılır problem degil ruhsatı olsun yeterlibildiginiz bi yerde varmı? mümkünse orjınal cj7 şasesi olması önemli. kesip biçme işini sevmiyorum sanyıcıyım ama ugraastıgım şey orjınal olsun ıstıyorum yardımcı olursanız sevinirim... mesela bu ilk resimdeki cj gibide olabılır yada daha kötüsüde olabılır uğrasmayınca duramıyorum
merhaba arkadaslar bana cj7 lazım bıtane kırık dökük olabılır problem degil ruhsatı olsun yeterlibildiginiz bi yerde varmı? mümkünse orjınal cj7 şasesi olması önemli. kesip biçme işini sevmiyorum sanyıcıyım ama ugraastıgım şey orjınal olsun ıstıyorum yardımcı olursanız sevinirim... mesela bu ilk resimdeki cj gibide olabılır yada daha kötüsüde olabılır uğrasmayınca duramıyorum
orjinal cj 7 bulmak zor iş Türkiye de sayılı var, onlarında sahipleri satmak istemez satanlarda biraz haklı olarak yüksek fiyat isterler, kırık dökük orjinal bulmak ise bence hayal
orjinal cj 7 lerin nerede olduğuna kadar ciddi takip edenler var kaptırmazlar sana bana ;D ;D
piyasada ki birçok cj7 kesme biçme malesef ilk resimde ki de mesela 6dan kesme
orjinal cj 7 bulmak zor iş Türkiye de sayılı var, onlarında sahipleri satmak istemez satanlarda biraz haklı olarak yüksek fiyat isterler, kırık dökük orjinal bulmak ise bence hayal
orjinal cj 7 lerin nerede olduğuna kadar ciddi takip edenler var kaptırmazlar sana bana ;D ;D
piyasada ki birçok cj7 kesme biçme malesef ilk resimde ki de mesela 6dan kesme
Hikayeye katkı olarak CJ 7 TH400 ü 1976-79 arasında Quadra-Trac araziyle kullanmıştır bunun içindirki türkiyede 1 veya 2 olan TH400 -Quadra-Track ikili kullanımı ustalarımızın eline düşmemiştir ve bilinmez....1980-85 arası TF 727 ve NP208-229 ,1986 da TF 727 ve NP 208-228 arazi kullanılmıştır....NOVAK iyi bir seçimdir , dikkat edilmesi gereken hususlardan bir tanesi şaftların açıları bir diğeri ise tork konventerinin motorla buluşma noktasının balanssız öpüşmesi aksi taktirde vibrasyon ve kötü sonuç , flexs plate kadar giden hasarlar.......Resimlerde TH400-Quadra-Trac 79 CJ 7.
Arkadaşlar uzun zamandır tatildi,işti vs derken konuya pek ekleme yapamadım..Ancak anlaşılan ustalar da tatil moduna girmişler İşler yavaş ilerliyor.Neyse dün aracın yanına uğradım biraz artık boya aşamasına gelmişiz..Hatta son rengini bir çamurlukta denedik ama verniğini atmadık tabiki..
Araç çok güzel bir yeşil olacaktı ama son anda bir değişiklik yapıp rengi bakıra çevirdik..Renk şu anda yeni volvo S60 r-design serisinde kullanılan metalik bakır diye geçen renk oldu.Bence iyi oldu..
Yine her zaman ki gibi Seyhan usta duruma el koydu ve işleri hızlandırdı.
İşin gidişine bakılırsa araç bu perşembe günü boya işlemi bitmiş şekilde mekanik atölyesine geri gidecek.. Oradaki işlemler de 20 gün sürse tahminen eylül sonu gibi yollara çıkacak gibi.. Hadi hayırlısı bakalım..
Birde küçük uyarı..Eğer bizim ki kadar kapsamlı bir şekilde CJ toplamayı düşünen ve bu işe ciddi para ayıracak arkadaşlara kesinlikle ve şiddetle sıfır kupa almalarını öneririm..Sıfır kupa artık ülkemizde de rahatlıkla bulunuyor.Ben şimdi çok pişmanım..Merak eden olursa diye yazıyorum sıfır kupanın ABD maliyeti 3500 usd.Türkiye fiyatı 7.000 usd..
Direk boyaya hazır halde ve astarlı olarak geliyor.Ve tamamen orjinal oluyor.Jilet gibi..Alt sacından en ufak vidasına kadar set.
Bu uyarı ustalardan şikayetçi olmak gibi algılanmasın lütfen..Ama maalesef ülkemizdeki cj ler ile o kadar çok oynanmış ki artık elinizi nereye atsanız elinizde kalıyor.Daha iyi olsun diye burayı sökelim şöyle yapalım diyorsunuz usta diyor ki sökemem çünkü daha önce ki zihni sinir ustalardan birisi o parçayı orjinal civatalarını bulup takmak zor geldiğinden birbirine kaynaklamış
Birde sıfır kupa çok pahalı gibi gelse de emin olun kaportacılar da bu tarz araçlar için hiçte ucuz bedellere çalışmıyorlar.Ağzını açan 3-5 bin liralardan başlıyor.Sıfır kupanın tek maliyeti boyası o da belki 1000 tl ancak tutar.