Bir CJ hikayesi de bizden olsun..

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan alsedo Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 139
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 44,818
Ynt: Bir CJ hikayesi de bizden olsun..

V 8 MOTRUN SESINI TUTACANI SANMIYORUM AMA YINEDE EMINIM IYI OLMUSTUR BENDE AMC 304 TH 400 SANZUMANI VE VAGONIYER SIZDEKI DANA 44 LERIN AYNISI VAR SENE YE BENDE MONTAJA BASLAYACAGIM
 

Etiketler
Ynt: Bir CJ hikayesi de bizden olsun..


şaftlardan çok çeken birisi olarak. Bu şaftın bu şekilde çalışmayacağını rahatlıkla söyleyebilirim. Olmaz. eğer hesapladığınızda ters çevirme işleminde ölçü tam geliyorsa bence en mantıklı ve ucuz yöntem olacaktır. İyi bir ustanın yaptığı kaynaktan sıkıntı çıkmaz. Hatta kaynaktan sonra esnemeyi azaltması için diferansiyelin üzerine koprü bile atılabilinir.
 

Ynt: Bir CJ hikayesi de bizden olsun..

Merhaba
Scout II dif i kolaylikla 6 bijona dönüstürülebilir.
 

Ynt: Bir CJ hikayesi de bizden olsun..

flowmaster ın sesini ne zaman duyacaz bilen varmı ;D ;D ;D
 

Ynt: Bir CJ hikayesi de bizden olsun..

Evet ne zamandır araç hakkında bilgi vermiyordum..Aracımız aslında mekanik olarak tamamen bitti. Ancak evrak işlerinin bitmesini bekliyoruz. Sağolsun tüv de bir sürü sorun çıkardılar. Yok şasi numarası tutmadı (üniversiteye gönderdiler.hoca sağolsun 10 güne ancak randevu verdi vs vs )yok koltuk sayısı değişecek yok aracın rengi değişecek. İnşallah bu hafta bitecek işlemler..

Bu arada bizde boş durmadık ve arka şaft meselesini kökten çözdük. Aksların yerlerini değiştirerek kovanın yerini değiştirdik ve Gc lerin çift kardanlı şaft kaydırıcısını kullandık. Bu işlem sırasında da arka difi extra kuvvetlendirdik. Sonunda deneme kısmına geldiğimizde çok heyecanlıydık ama sonuç mükemmeldi kalkıştan son hızlanmaya kadar en ufak bir titreşim yok artık. Süper oldu.
 



Ynt: Bir CJ hikayesi de bizden olsun..

Ayrıca aracın bu arada karburatörü de tamamen elden geçerek yenilendi. Tenteli olduğundan dolayı araçta herhangi bir tavan lambası vs olmadığından akşamları sorun oluyordu. Bizde tavana ve ayak altlarına led lambalar koyarak içerisini ışıl ışıl yaptık. İlave olarak warn 350f uzaktan kumandalı sislerden bir takım delici olarak cam çerçevesine takıldı.

Araca taktığımız jantlar sıfır ofsetti. Lastiklerin biraz daha açılması için flanş uygulayacaktık. Ama hazırda uygun flanş olmadığından yaptırmamız gerekecekti. Bu konuda son anda beklemediğimiz bir değişiklik olunca bizde flanş işinden vazgeçtik. Aslında iyi de oldu. Flanş işine açıkcası 37 lastiklerle çok fazla güvenemiyordum. Onun yerine ofsetli jantlarımızın siparişini verdik.

Ön tampon tasarımımızda hazır. Aracı bostancı dan alır almaz tampon ve rollcage işi yapılacak. Tahminen 2-3 günde onlarda bitecek. Vinç olarakta kablosuz uzaktan kumandalı 12.000 lik power da karar kıldık.

Bu arada taktığımız deliciler dışında yayıcı sis yerine öne 40 cm boyunda led bar (çift sıra led) arkaya da çalışma lambası olarak 25 cm uzunluğunda led bar şiparişi verdik. Hatta şu anda hazırlar ama aracı götüremiyoruz.

Neyse artık çok az kaldı ama bizde de sabır kalmadı yani.
 



Ynt: Bir CJ hikayesi de bizden olsun..



Bu arada bizde boş durmadık ve arka şaft meselesini kökten çözdük. Aksların yerlerini değiştirerek kovanın yerini değiştirdik ve Gc lerin çift kardanlı şaft kaydırıcısını kullandık. Bu işlem sırasında da arka difi extra kuvvetlendirdik. Sonunda deneme kısmına geldiğimizde çok heyecanlıydık ama sonuç mükemmeldi kalkıştan son hızlanmaya kadar en ufak bir titreşim yok artık. Süper oldu.

Merhaba
Acaba sanzuman 2-3 cm sag tarafa kaydirilarak ayni sonuc alinamazmiydi? Biz fatsa da benzer bir sorunu böyle cözmüstük.
Selamlar
 

Ynt: Bir CJ hikayesi de bizden olsun..

Bunlar son demler aşılacağına inanıyor kolaylıklar diliyorum
 



Ynt: Bir CJ hikayesi de bizden olsun..

hayırlı uğurlu olsun güzel çalışma olmuş çok uğraştırmış , son durumu merakla bekliyoruz