Su pompası, marşmotoru (içi yenilendi), volant , baskı ve balata orjinal olarak yeni alındı. Karter idareten duruyor motor dik dursun diye, orjinal karteri ,kumlama galvaniz ve elektrostatik boyama safhasında ;D ;D
Külbütör kapakları yeni ve krom ;D ;D Arabayı fuarlara götürücez ya parıl parıl görünsün diye ;D ;D
;D , abicim Motor u rahat ettirmek lazım. ;D ;D ;D ,,,O Kocaaaaa şasiyi Jelatin le Paketledik ya , motoru da rahat ettirmek lazım, o bağlamda ;D ;D güzel seçim olmuş... Kat edecek daha çok yolu var inşallah... ;D ;D ;D
Daha yüksek devir ve beygir gücü ürekmek amacıyla, Trampetlerin boyları 1,5 cm kısaltıldı , eksoz manifoldlarında tribülansa sebebp olan fazla çıkıntılar traşlandı.
Trampetlerin normal çalışma şeması, uzunlukları değiştikçe beygir gücü veya tork değerlerinde artış oluyor, en ideal boyun torku düşürmeden beygir gücünü arttırmak için 1,5 cm kısaltılması gerektiğini Altuğ un yaptığı araştırmalardan öğrendik, araştırmaları derinleştirince emin olduk ve uyguladık. Sonuçları araç yola çıktığında daha net göreceğiz.