Ynt: Bir Vitara Jlx Hikayesi
burda bayagı muhabbet olmuş hiç görmemişim..
yeni aracınız hayırlı olsun..
aracın jantları 16 jant 2.0 v6 jantı..
camurluk ve kapı dodiklerinden çaktıgım kadarı ile made in kanada ..gibi geldi bana..
kanadalı olanın motorları degişiktir parca sıkıntısı cekebilirsiniz..
cıkma komple motor bakın ruhsata işlenecek belgeli ispanyol olursa içindeki eşek sayısı az fazla olur..
1998 model altı japon olurlar ve asla cürümezler..
üstü ispanyol olup bakımsız kalınça cabuk çürürler..
sizdeki cürüme sebebi: karayollarına kar ile müçadelede turşuluk tuz kullanılmagından..biz tuz diyem biliriz...içinde çeşitli kimyasallar barındıran özel karışım..
tuzlanmış yollarda gezdikten sonra alt yıkama yapan..aracı özel 2 büyük pistonla havaya kaldırtıp bol su ile bu tuz dediğimiz maddeden arındırmak gerekiyor..
kırmızı antifiriz.. bunu milletin başına saranlardan biriyim cok yerde konu ile ilğili özür diledim..buldugunuz konularda eksik olan varsa altına not düşüp düzeltin lütfen..........
tamamı aliminyum olan motorlarda..aliminyum radyatörlü araclarda kırmızı antifirizin 1 litresi digerlerinin 3 -4 litresinden cok daha iyi koruma yapar vs bilhassa yeni nesil araclara aliminyum lu olana şart deniyor..
raytörün aliminyum ile plastiğin birleştiği yerde kauçuk conta vartdır içinde cok yerde sızdırmazlık elemanı olarak demir boru vs. yerlerde o ring denilen kaucuk contalar vardır...bu contalar eski antifirize göre imal edildiğindenmi....? yoksam eski antifiriz i içine cekip yapısını bozdugundanmı..? sebebini tam bilmediğim bir sebebten....????? bu contalar fena cırtlamaktadır...!!!!
kırmızı antifirizi kullanmayı kesinlikle uygun görmüyorum.. ???
her yerden delip su kacagı yapıyor kalorifer radyatörüde dahil..
kolay gelsin..