KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
vx100 2,5 yükseltme 2000 tl.(1 ayda teslim)
4 adet bf at veya cooper stt 1500-1750
ön arka demir tampon +lastik taşıyıcı 2000 tl.
şnorkel+montaj 1000 tl
vinç (tabor 12k) 1650 tl
merhaba,
tam anlamadım. bunlar sadece parça fiyatlarımı? yoksa işçilk dahilmi?
eğer dahil değilse yukarıdaki tüm parçaların toplam işçiliği ne civardadır?
bu parçaları getiren bir temsilcilik varmı? yoksa kendimizmi uğraşacağız getirmek için?
ben daha önce kendi aracım için bmw modifiye yürüyen aksam parçaları getirirken çok başım ağrıdı o nedenle ülkemizde bir temsilci olması çok avantajlı olur diyorum...
bilgi için çok teşekkürler.
vx100 ün fiyatı temizi 45 civarında 99-01 model arası. arabanın performansı da dehşet onun da hakkını yememek lazım.çoğu yapılı arabayı sadece aynı lastikleri kullanarak epey hırpalar. canlı canlı şahit olduğum durumlarda ağzımızı açık bıraktı. (yapılı arabanın lastik diş yapısının aynısı)
ama parça ve servis konusunda fkrim yok. jeep kadar kolay ulaşılabilirmi bilmiyorum. geçen sene ben de sadece parçası ve işletim maliyeti pahalıdır diye cherokee zj-xj almamıştım, vitara almıştım şimdi keşke alsaydım diyorum.
şu anda sahibinden.com sitesinde 99-2000 model olan fiyatlarıda 35-37k TL arasında VX100'ler var.
diğer taraftan hazır XJ'lere bakıyorum, 97-98 model beğendiklerimin fiyatlarıda aynı fiyatlarda...
karar vermek gerçekten zor, XJ ile ilgili forumda herşeyi okudum.
şimdi sıra Toyota VX konularına geldi.
Geriye 1 tane kalacak, o da Discovery II V8 99 model. belki discovery I 97-98 model.
umarım en sonunda pişman olmayacağım en doğru kararı veririm.
merhaba,
tam anlamadım. bunlar sadece parça fiyatlarımı? yoksa işçilk dahilmi?
eğer dahil değilse yukarıdaki tüm parçaların toplam işçiliği ne civardadır?
bu parçaları getiren bir temsilcilik varmı? yoksa kendimizmi uğraşacağız getirmek için?
ben daha önce kendi aracım için bmw modifiye yürüyen aksam parçaları getirirken çok başım ağrıdı o nedenle ülkemizde bir temsilci olması çok avantajlı olur diyorum...
bilgi için çok teşekkürler.
yükseltme kiti hariç .tüm malzemeler burdan temin...
vinç ve kit montaj dahil değil..
tamponlar antalyadan land cruisercı ahmet usta yapımı oraya gittiğinizde istediğiniz gibi yapar montajlar.yok orjinal ARB demir tampon derseniz sadece ön 1 ayda ülkeye gelir fiyatı 2000-2500 arası olur montaj hariç.yüksetme kitini istanbul taroto getiriyor.
birde şunu söyliyim land ı olana sor land diycek jeep i olana sor jeep vs. vs. çok ta objektif yanıtlar olamayabilr.
amaç ne bunu netleştir, buna en yakın araç ne onu sor, parça , işletim maliyetini hesapla, hangisi daha az sorunlu, ustası varmı yokmu?
mesela suzuki de 1 kişi yükseltme kiti satıyor tr de kendisi yapıyor, ama fiyat uçuk , aynı paraya kendin dışardan orjinal markalı getirebilirsin. vs. vs.
yaptığını yapmaya devam edersen kafan 1000000 olur ya bişi alamzsın yada yanlış yaparsın.
ben ilk cj7 alayım dedim dediğime pişman oldum yok dana44 ,öküz33, t176, o şanziman tutulur bu tutulmaz onla şunu yaparsın bunu yapamazsın vs vs. ben çorumdayım şimdi tamirciye gidip benim dana ya bişi oldu desem adam veterinere git der.
velhasıl bence arzi ağırlıklı kullanacaksan 80 e 20 gibi yapılı xj al. (bu adamların araçlarına en azından teklif ver, ama ara mesajla değil)
yok ağırlık biraz daha az dersen bence zj al. çok temizleri var 18-20 ye. 5.9 bile alırsın. 2'' get ve at lastik işini görür.
tamamen off-road yapıcam diyorsan en az kırılan neyse git onu al.
bu iş para işi birazda bunu da unutma. ben epey lada polimiği yaptım, güzel arazi aracı ama bisküvi gibi kırılıyor. gezide saplanıp debriyaj bitik yada diff kırık bir tenekeyle kendi keyfini de diğerlerinin keyfini de kaçıracağını unutma.
objektif olarak baktığımda gerçekten jeeplerin parçası bol,fiyatlarıda gayet makul.değerlendirilebilir....
vitara da değerlendirilebilir..
ben 10 yıl önce pajerom varkende discom varkende bu işin finalini land cruiserla yapmayı istiyordum.ama bu biraz da gönül işidir.fiziki çekim mevzusudur.
hangi arac sizi mutlu edecekse ona bakın..unutmayınki kusursuz arac yok.
birkaç ay evvel pajeroda düşünüyordum.
araç güzel ama kullanan kişi sayısı çok az, belki çok sağlam ama çokda pahalı parça fiyatları.
net olarak pajero'dan vazgeçtim diyebilirim.
hazırlanmış XJ bence görsel olarak çok iyi, VX100'de çok beğeniyorum.
ama discovery II de görsel olarak çok iyi bence. ama sanırım biraz sorunlu arabalar, bu konuyu detaylı araştırmam lazım.
çağlar bey e tamamen katılıyorum
mesela ben de 99 3k otm vitara var. çok verimli ,başarılı, vergisi ucuz, yakıtı ucuz, parça ucuz, servis çok, kolay arıza yapmıyo, hatta iddialı bir temizliğe sahip.
ama ben 198 boylu küçük bir adamım artık heybetli bir araba istiyorum. komik duruyorum yaw arabada. 165-175 arası olsam vallahi satmıycam arabamı.
Alıcağınız ne marka olursa olsun kesinlikle test etmeden arazi ve asfalt içinize sindikten sonra alın...
İlla Jeep olması gerekmez ama 4x4 bir araç aldıktan sonra ifla olmazsınız onu yapayım bunu yapayım derken samanlıkta saman biter...
Offroad ağırlıklı ileriye dönük düşünün her markanın kendine göre çok güzel yapılmış araçları var...Sizin yapacağınız harcamalar yağı,filtresi,yakıtı olsun...
Gerçekten çok ilginç discovery tarafındaki durum.
yukarıdaki forumda Uğur Bey demişki "Ne atabiliyorum, ne satabiliyorum ne de vaz geçebiliyorum. Bir ara ikinci el Disco III için heves ettim."
bu sözü etmezden önce de araçla ilgili birçok sorundan bahsetmiş, ama nasıl bir araç ki bu halen sevdirebiliyor kendini. hatta kendine dahada çok bağlatabiliyor.
Jeep/Toyota tarafı daha anlaşılır. araçlarda sorun yok, sahibi doğal olarak memnun. ama Discovery tarafı çok ilginç...
Bu konuştuklarımız genellikle ZJ ve XJ için geçerlidir . WJ jeep olması ve alt yapısı ile yolda bırakmayan ve menuniet veren bir araç olacaktır elbette . Ancak ZJ , WJ den daha dayanıklıdır . WJ parçaları hala pahalı ZJ ye göre , offroad modifikasyonu ve tecrübesi konusunda ZJ malum zaten ama WJ nin parçalarını bulmak Türkiye'de kolay olmayabilir .
KJ yi çok iyi tanımıyorum ama Tabi ki XJ çok daha dayanıklı , parçası daha bol ve ucuz ve benim açımdan daha tercih edilebilir bir araçtır . Ben ne yazık ki KJ nin tipinden de hazzetmiyorum .
tüm arkadaşlara selamlar sevgiler;
biz ZJ sahibi olarak yanlı yorum yapabilitem yüksek olabilir, ancak tek söyleyebileceğim şu ki:
yukarlarda bir yerlerde bir arkadaşımın belirttiğine kesinlikle katılıyorum: çekim gücü, araca ısınmak ve işte benim aracım hatta idealim budur diyebilmek. daha sonrasında da ağırlıklı olarak ne amaçla kullanılacağı yine bir arkadaşımızın belirttiği gibi ve son olarak maliyetler, işte bu son durum araca ısınmak ve aracın çekim gücü ile doğru orantılı diye düşünüyorum zira maliyet ne olursa olsun (bu cümle ile hummer vs. leri tenzi ediyorum ve biizim araçlarımızın 93-00 modelleri için konuşuyorum). kimisi yok o pahalı der kimisi amaaan noolacak dünyaya bir kere geliyorum der ve bir öğün az yer ama ZJ yi besler örnek ben, ;D, yani kısacası durum bence bu...... :
çok iyi, hikaye daha bitmemiş, 1. bölüme 4 araç sığmış, 2. bölüm Jeep olur inşallah!
Bende iki satır yazayımda resimdeki haylazım gözüksün dedim ;D
ZJ ve WJ konusunda tamamen farklı platformlar, dikkate alınacak konu ZJ'ler yaşlandı ama ucuzlar, WJ'ler hala çok genç. 4.7V8 problemsiz ve çok güçlü.... 5.2V8 biraz daha problematik... ZJ asfaltta daha iyi ve stabil, WJ biraz sallanıyor WJ'de dizel opsiyonu var.... WJ'de normalde bütün tork arka lastikte, arka lastik ön lastikten daha hızlı dönerse 4 çekere geçiyor... en güzelide WJ halen sabit aksı olan son Grand Cherokee!!!!