merhaba. Eğer elinizden biraz iş gelyiorsa çok basit bir sistem aslında. Arazi şanzımanının üzerinde üç hava girişi bulunan ''Transfer case vacuum switch'' , akünün altında vakum ile çalışan ''vacuum actuator'' bir de kaputa monte edilmiş olan vacuum reservoir. 4X4 ışığı yanıp tekrar 4x2 ye geçiyorsa büyük ihtimalle transfer case vacuum switch takılı kalıyordur, arızalıdır. Değiştirmeniz gerekir.Genellikle hortumlar ısıdan dolayı yırtılabiliyor hortumları kontrol etmeniz gerekir. Ön sağ farı sökün ''vacuum actuator''ü göreceksiniz. 4x4e aldığınızda emiş yapıyor mu kontrol edin.
Egzozu takan arkadaş ön diferansiyele giden kabloların ve hortumların üzerine takmış sonuç olarak yanmışlar. Değiştirildi şimdi bir sorun yok. Bir de bizim arabalara en yüksek lastik ebadı ne olabilir tavsiyesi olan var mı ? 15 inch cant değişikliği yapmadan