mümkün mümkün aynı yerde disco3'ün, Toyota Prado'nun, defender'in de videosu var. Hatta defender motoru yakıp dumanlar çıkararak geri geri kayıyor ve takla atmaktan son anda kurtuluyor. Bu videolar forum içinde ve youtubeda var.
Rampa gerçekten çok dik, diyecek bir şey yok ama Rampanın orta bölümündeki kameramanın açısı rampanın olduğundan dik görünmesini sağlıyor. Yol sanki 60-70 dereceymiş gibi bir izlenim ediniyorsunuz. Halbuki araçlar net seçememekle beraber AT tipi lastiklerle tırmanıyor
Merhaba
Arkadaşlar benim ambulans Defenderim var,kasası biraz daha yüksek olduğu için açıkcası bu tip yerlere çıkmakta tereddüt ediyorum.Sw 5 kapı Defenderlerden dahamı dengesiz ve dikkat edilmesi gerekir? Bilgisi olan varsa ve beni aydınlatırlarsa çok makbule geçer.
Normalde 43o olan tırmanış kamera açısı nedeniyle çok daha fazla görünüyor. Aracın aynı noktadayken iki farklı kameradan nasıl göründüğü daha net anlaşılıyor. Yukarıdaki kamera eğim sanki 70o gibi bir izlenim edinmemizi sağlıyor.
Merhaba
Arkadaşlar benim ambulans Defenderim var,kasası biraz daha yüksek olduğu için açıkcası bu tip yerlere çıkmakta tereddüt ediyorum.Sw 5 kapı Defenderlerden dahamı dengesiz ve dikkat edilmesi gerekir? Bilgisi olan varsa ve beni aydınlatırlarsa çok makbule geçer.
110 SW Defenderın fabrika değerleri 40 derece yatay , 70 derece dıkey ama bu standart araç içindir tabiiki.aracı yükseltmek,lastikleri büyütmek ve özelliklede portbagaj-çadır-stepne-roll cage'ler dahil tavanına konulan ek yükler bu değerleri ciddi oranda düşürüyor.
tam test etmek mümkün olmadı tabii ama bu değişiklikler ve ek yükler nedeniyle ben kendi aracımın limitinin 20-25 der yatay / 45-50 derece düşey olduğunu sanıyorum..
ambulans tipinin fabrika değerlerini bilmiyorum ama 110 tipinin standart değerlerinden biraz daha az olacağı kesin.