KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Çok kötü dedin Uğur abi şimdi. Benim vinç ikinci. İlk vinçim aşırı kullanımdan dolayı az kullanacak bir arkadaşa sattım. Gerçi ben az bir su gördüm mü atıyordum içine sonra uğraş dur. Warn bile 6 aylıkken çalışmaz oldu. Bakıma gitti. Garantili dedik ama içinden donmuş çamur çıkınca itiraz edemedim. ;D
Çok kötü dedin Uğur abi şimdi. Benim vinç ikinci. İlk vinçim aşırı kullanımdan dolayı az kullanacak bir arkadaşa sattım. Gerçi ben az bir su gördüm mü atıyordum içine sonra uğraş dur. Warn bile 6 aylıkken çalışmaz oldu. Bakıma gitti. Garantili dedik ama içinden donmuş çamur çıkınca itiraz edemedim. ;D
Demek ki pahalı vincede gerek yok . Ben sadece açık tampur oluşundan ve rahat kullanımı olduğundan dolayı Warn M8274 e bir çuval para verdim. Zaten bu vincide arkadaşlarımı çekmek için aldım
Arkadaşlarıma selamlar bende biraz fikir vereyim lr için vinç takılırken en önemli husus arb tampon ile takılması derim. Çünkü telekom araçlarında görüyoruz otokarın kullanmış olduğu tamponun alt tarafına gizli bir şekilde takılan vinçlerin kullanımı hiçte rahat değil sarma esnasında halatın nereye gittiğini ve nasıl sarıldığını kışın düzensiz sarılan halatın donarak sıkıştığını düşünürsek bir kaç kullanım sonrası halatın tellerinde deformeler olduğunu göz önünde bulundurursak enmantıklı olanı arb tampondur sanırım.
sivas ta bir arkadaşım yeniden tanpom yapıyor çok sağlam olucak standart tamponuda saklıyarak bir sonraki muayenede takarım artık yeni tamponun butün yapım aşamasını fotoluyup diğer defendercilere yardımcı olması açısından buraya aktaracam
yalnız vinci öyle kullanamyı düşünmüyorsunuz herhalde çünkü bi ağca felan bağladığınızda celik olduğundan dolayı agaca zarar verebilir offroadın amacına uygun olsun ipek sapan veya halat kullanmanızı tavsiye ederim eğer yoksa bende mevcut gönderebilirim
sonra plazmada kesilen parçaları gönye yardımıyla puntaladık uç kısımları tavladık iki tane boru anahtarıyla büküp çekiçle son haline getirip puntları attık