Bu Arac Gercekten Yuruycekmi????

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan cahidim Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 22
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 7,600

cahidim

Kamp I
Mesajlar
125
Tepkime Puanı
4
Calistigim yerde (capa) bu araci gordum. Bunun gercekten yuruycegini tahmim etmiyorum ama ustunde coook asiri emek var bosuna da degil demek. Siz degerli forum uyelerinin fikirlerini merak ediyorum!!

Lenovo S90-A cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Bu araclari bu kadar kaldirmanin anlami nedir ? Dingilin yerden yuksekligi mi degisiyor yoo , dingil geliyor dayaniyor tasa topraga aracin kupasi isterse 50 metre yukarda olsun ne yazar ? Yerden yukseltmek daha buyuk lastigi sokmak icin yapilir ve lastigin yanak kalinligi yukseldikce dingil de yukari kalkacak tamam guzel suzuki o lastigi nasil dondurecek ?

ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bende bu manada yururmu demek istemistim.

Lenovo S90-A cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Şaft ta takılı değil

ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Belli ki bir sıkıntı olmuş, o yüzden kenarda duruyor. Arkadaşların farkettiği gibi şaft takılı değil. O kadar kupa yükseltmesi sonucu şaftın boyu diferansiyele yetmemiş olabilir. Sistem değişikliği gerekmiş olabilir, kaydırıcılı şaft filan gibi mesela. Bir deneme yapılmış ve bir yerlerini kırmış olabilir. Para bitmiş olabilir vs örnekleri çoğaltmak mümkün. Yürür mü derseniz yürür ama ne kadar sağlıklı yürür işte orası meçhul. Bir gurup arkadaş var Jimny'ler ile güzel çalışmalar yapıyorlar. Portal aks vs eklentilerle, bu araçtan çok daha derin yerlerden başarıyla geçecekleri malum. Bu yapılanlar lastik çapı kadar yükselmenizi sağlar. Fazlası aksine devrilmelere neden olur. Kaldı ki fotoğraftan gördüğüm kadarıyla lastikler yeni takılmış. Salıncak kolları ayarlı şekilde uzatılmış. Aks başlarından yağlar yerlere damlamış. Denemeler devam ediyor gibi. Ayna mahruti bekleniyor olabilir. vs vs vs işte çenemizi yorduk ama bayağı çalışmış arkadaşlar.
 

Sanırım araç göründüğü kadar yükseltilmeyecek. Amortisör bağlantıları yok, araç yere oturmasın diye arkalı önlü lastik üstüne şasenin altından geçen kalas ile destek konmuş. Bu kalaslar kaldırıldığında belki bir miktar aşağı iner.

Motor gücü lastiği çevirmeye yeter mi bilmem, belki motora bir geliştirme ya da son dişli ile yavaşlatma uygulanacak.

Difransiyelin yerden yüksekliği değişmeden aracı bu kadar kaldırmak gerçekten anlamsız. Gereksiz yere denge kaybı oluyor. Sonuçta bu araç düz yolda gitmeyecek, bazen yan yatacak. Aracın en ağır noktası olan motorun lastik merkezinden bu kadar yüksek olması aracın eğimli yüzeyde ilerleme kabiliyetini azaltacaktır.
 
Son düzenleme:

1ay once bu araba 4tane 3ayak ustunde duruyodu lastiksiz. Sonra lastikler takildi. Sonra iste su uzatmalar falan. Baktim gelisme var fotografliyim dedi. Yoksa hurda diye duruyo kenarda saniyordum. Yeni gelismeleri fotografliycam. Bulursam sahibiyle bi muhabbette edebilirim

Lenovo S90-A cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Aracin son hali assagida resimleri ekleyebilirsem ins. Capada bi oto tamircisinin kendi hobisi yani. Bugun karsilastik biraz muhabbet ettik iddiasi su bu araba bitince bunun gecemiycegi yerden sadece unimog gecer. Hemen yaninda arkadasinin araci vardi onun da fotosuni ekliycem. Suana kadar 20kagit extra ekipman takildi dedi ve bitmemis.

Lenovo S90-A cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 





Kalasların yeri değişmiş tekerlekler çamurluğun içine girmiş biraz. Şaftlar da bağlanmış, biraz daha yürümeye hazır hale gelmiş.
 


araç sürüş esnasında resimdeki kadar yüksek diil o kadar yükselmesinin sebebi araçta air süspansiyon var kanal geçeşlerinde saga sola yattığı zaman air devreye girip 30 derece yan yatan aracı düz hale getiriyo araba suziki ama alt takım komple american kollar el yapımı ve araç şuan 2. viteste pati çekerek kalkıyor .
 





SON KONULAR - FORUM