Cherokee 2.8 Crd Limited

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan uyarserdar Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 36
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 28,644

uyarserdar

Ana Kamp
Mesajlar
43
Tepkime Puanı
0
Yer
ANKARA
2005 model cherokee 2.8 crd limited 160.000km alma asamasindayim , yas itibariyle 10 yasi devirmis olmasina ragmen ici ve disi diri duruyor . Satici abs ve motor ariza isiginin yandigini bunun sik rastlanilan bir durum oldugunu ve yaptirip teslim edecegini soyledi . Buradaki forumda da benzer ariza sikayetlerinin oldugu ve tam anlamiyla cozulemedigi kronik bir hal aldigi yonunde bir izlenim aldim . Benzer durum yassyanlarin tecrubeleri ve arac ile ilgili tavsiye ve yorumlarinizi paylasirmisiniz . Bu arada 164 hp motormus .
 

Etiketler
KJ serisi olarak geçen bu modeli arkadaşım 4 seneden fazladır kullanıyor çokta memnun

abs ışığı bir sensor arızasından yandığını söylemişti tedavi edildiğini artık yanmadığını belirtti
motor arıza ışığı hakkında bilgim yok ama sorun çok büyük olmasa gerek

çok arazi aracına göre kompakt yapısı ve jeep kalitesi var arazide sorunsuz olduğunu gördüm modifiyesiz iyi şekilde ilerliyor bizimle beraber sorun çıkartmadı şimdiye kadar tabi öyle exterm gezilerimiz olmuyor ama yinede piknik geziside yepmıyoruz
 

Bende tipini cok begeniyorum , burada gc forumlarinda motor , abs ve turbo arizalarinin cok sik oldugu ve dogru durust tedavi edilemedigini okuyunca biraz sogudum . Su an vw golf aracim var ve 8 yildir sadece bakim disi bir islemi olmadi . Jeep icinde aynisinin gecerli olmasi gerekir .
 

o kadar sorunsuz araç olmayabilir ama keyfini alınca bazı şeyleri görmez oluyorsunuz

bu arada doğru usta ile aşılamayacak sorun yoktur diye düşünüyorum turbonun ben kullanım hatası olduğunu düşünürüm değişik araçlarım oldu bazılarının kronik sorunu olduğu yazıyordu ama ben çok başım ağırmadan uzun dönem kullandım örneğin WJ kasa 3.1 TD
 

cherokee kj 2.8 de İtalyan motoru vardır. Kronik sorunu yoktur, bakımlarını ihmal etmez iseniz sizi üzmez.
 



abs ışığı ile ilgili durum için kronik bir problem duymadım ancak kendi aracımda motor arıza ışığı yanıyor. bunu daha oncee formda belırtmıstım, olay şu şekilde. sıfır rakımlı sehır merkezınden 1900 metre yukseklıge yoluculuk yapınca, rakım yukseldıgınde ışık yanıyor,şehire indiğimde tekrar sonuyor motor arıza lambası

veya

yaylaya (1900m.) çıktıgımda 1 gün konaklar isem bir süre sonra arac ışığı söndürüyor. yani benım yorumum rakım yukseldıkce oksıjen düştüğü için ayar yapana kadar ışık yanıyor.sonrasında düzeliyor. bunuda bildiğim için problem olarak gormuyorum . bunun dışında hiç bir problemle karşı karşıya kalmadım,8 yaşında aldım aracı 1 yıldır keyifle sürüyorum.
 

bu aracın yapmış olduğu yol , göstergede mil değerini mi gösteriyor . 160.000 rakamı mil'mi ? km'mi ?
 






km dir gmstergesi. zaten ruhsattan anlarsınız. amerikadan resmi kanallar haricinde ithal edildiyse "liberty" olarak kaydedilmiştir.
 

Tesekkur ederim , limited olduguna gore sikinti yok galiba .

TURKCELL T60 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Fiyat 53000 tl , 6 adet kaza kaydi var , en buyuk kaza 5bin kusur digerlerinde ktt yaziyor . Sizce fiyat iyimi ?

TURKCELL T60 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ankara icinde araci gosterebilicegim jeep ten anlayan iyi bir servis onerebilir misiniz

TURKCELL T60 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 




bence de bu bütçeye farklı araçlara bakın fiyat ve temizlik karşılaştırması yapıp mantıklı olan zaten aklınıza yatan modeldir

kazaların içeriği de önemli bazen bir tampon değişimi 1000 lira üstü tutabiliyor kaskodan yaptırınca