Çeken aracın kütlesinin romorka oranla bir hayli fazla olması ve yoldaki stabilizasyonunun etkisiyle yapılmış bir uygulama .Bu örnekleri Almanya da aramaya da gerek yok.Ülkemiz yollarında yuzlercesine rastladım ben de.Fakat konuyu açan arkadaş karavan yapmaktan bahsediyor.Yapacağı karavani kamyon çekecekse olur tabii ki
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evvela sistemin uygulabilirliği kontrol edildi.
Ben bir dönem de dorse imalatcısı olarak, öyle yollarda yüzlercesini görmedim.
Fazla abartılı boş bir iddia.
Halen bu işi yapan arkadaşım da, tek tük gördüğünü söylüyor..
Cevap yazarken daha dikkatli olun.
Çekenin otomobil olacağı bariz, kamyondan bahseden sizsiniz.
Kamyon örneği,sistemin uygulanabilirliği için, savrulma iddiasına karşılık, yazıldı.
Sistem kullanılabilir olduğuna göre,
konu ağırlık noktasına geliyor.
Bu konuda da ne kadar bilgili ve tecrübeli olduğunuzu bilmiyorum
.
Mesela bende 2000 cc Ford Kuga var.
Ruhsat değerleri:
Net Ağırlığı : 1715 Kg.
Katar Ağırlığı: 4.260 Kg..
Ben bu tip karavan kullanabilir miyim...