arkadaşlar slm elimde düz dizel motor bulunmaktadır bilginize sıfır tamir edilmiştir,,pistonları segmanları yataklar rektefiye yapılmıştır hepsi sıfırdır sadece silindir kapağı yoktur ,,onuda almıştım muayyer saglam cıkmadıgı için geri iade ettim orjinali catlak şekilde elimizdedir...saygılar fiyat olarak 2000 tl son rakam diyorum sadece pistonlarını 1000 tl ye aldım ona göre degerlendiriniz...saygılar
benim elimdeki motorların biri hala duruyor ama bir arkadaşa sözüm var ruhsata işleme durumu netleşmek üzere TSE den bir yazı bekliyoruz yeni motora trfik memuru gözetiminde numara çakıldı ve mühürlendi dediğim gibiTSE den gelecek yazıyı bekliyoruz
benim elimdeki motorların biri hala duruyor ama bir arkadaşa sözüm var ruhsata işleme durumu netleşmek üzere TSE den bir yazı bekliyoruz yeni motora trfik memuru gözetiminde numara çakıldı ve mühürlendi dediğim gibiTSE den gelecek yazıyı bekliyoruz
Görüşleriniz ve önerilerinizi dikkate alıyorum fakat bir çok kişi ile irtibat halindeyim otokarlada iletişime geçtim... Takılabileceği konusunda da iddalı arkadaşlar var! Bana işini bilmeyen tescil memuru, beceriksiz makina mühendisi, güven vermeyen takipçiler ve sadece duyduklarını söyleyen kişilerden çok gerçekten bu konmuyu araştırmış ve tüm kannalları tam olarak tüketmiş bir kişi yada kişilerin cevap vermesi daha önemli Saygılarımla.... (şahsınıza saygım var lütfen alınmayın)
arkadaşım benzinden dizele dönüşüm oluyor doğrudur fakat bunun sadece yasal prosüdürü çok fazla ve sıkıntılı bende bu konuda çok araştırma yapmıştım ve konunun birebir muhataplarını bulup konuştum bu işi istanbul teknik üniversitesine bağlı kurum olan OTAM yani otomotiv teknolojileri araştırma ve geliştirme merkezi onaylayıp okey verecek verecek ama belli kriterler var
1.si aracınız atıyorum 90 model ve benzinli koyacağınız motor 90 model dizel ve aynı markanın kullanmış olduğu yani 90 yıllarında uygulamış olduğu motor eğer ben yanlış anlamadıysam
2.si fabrikadan alacağınız bir yazı nedir bu aracınızın benzinli versiyon motorlarının üretimden kalktığı ile ilgili yazı
3.sü bu motorun teknik verileriyle ilgili onaylı teknik belge örneği fabrikadan bunu alabiliyorsanız işte o zaman yükünüz hafifliyor yani masrafınız azalıyor
4.süteknik belgeyi fabrika vermiyorsa motoru araca takıp doğru OTAM ın yolunu tutuyorsunuz tutuyorsunuz derken bunlar benim başımdan geçmedi sadece hocanın söylediği ile ilintilendiriyorum .
burada bir takım testler uygulanıyor ve 3000 euro maliyet ardından extra takipçi projeci faln astarı yüzünden pahalıya geliyor
internette otam diye aratıp telefon numaraalarından konunun muhataplarına ulaşırsanız size gereken açıklamayı yapacaklardır
saygılar
ben tüm bu araştırmalardan sonra çare olarak aracımı satmak zorunda kaldım şimdi dizel bir araç arıyorum
Fahri Bey, Prensip olarak bu tip ve model araç original olarak bu motor ile dedonatılmış ise ve siz üreticiden emisyon testleri ile ilgili belgelerisağlayabilirseniz bizim test yapmamıza gerek yok. Aksi taktirde aracınızıtescil ettirebilmeniz için emisyon, motor gücü ve gürültü testleriniyaptırmanız gerekiyor Bu testlerin maliyeti toplam 3000-3500 Euro tutmaktadır (Barış Bey'den -212285 3456- kesin maliyeti öğrenebilirsiniz) İyi çalışmalar Metin Ergeneman
bu da arkadaşlar testi yapacak uzmanın bana cevaben yazdığı mail yazısıdır aynı zamanda orada bir tel nosu var oradan dönüşüm işiyle ilgilenen arkadaşlar bilgi edinebilirler
Bu mektup benzinden dizele çevrim olayına son noktayı koymuş sanırım.
Benim bir sorum var Nailox41 arkadaşa ve başka bilen, tecrübesi olan varsa... Düz dizele turbo ve intercooler takıldığını biliyorum. Performansı gerçekten orijinal Turbo Dizel gibi oluyor mu ve ruhsata işletmeyle ilgili yasal prosedür hakkında detaylar nedir? Teşekkür ederim.
Bu mektup benzinden dizele çevrim olayına son noktayı koymuş sanırım.
Benim bir sorum var Nailox41 arkadaşa ve başka bilen, tecrübesi olan varsa... Düz dizele turbo ve intercooler takıldığını biliyorum. Performansı gerçekten orijinal Turbo Dizel gibi oluyor mu ve ruhsata işletmeyle ilgili yasal prosedür hakkında detaylar nedir? Teşekkür ederim.
bende orjinal motora turbo takıldığını duydum hatta sahibindendeki bir araçta motor resmindede gördüm
turbo takılrsa faydalı olacağını düşünüyorum tahminim 15-20 hp farkeder
Bu mektup benzinden dizele çevrim olayına son noktayı koymuş sanırım.
Benim bir sorum var Nailox41 arkadaşa ve başka bilen, tecrübesi olan varsa... Düz dizele turbo ve intercooler takıldığını biliyorum. Performansı gerçekten orijinal Turbo Dizel gibi oluyor mu ve ruhsata işletmeyle ilgili yasal prosedür hakkında detaylar nedir? Teşekkür ederim.
ewet doğrudur takan arkadaşlarda mevcut. bu konudada ama lar mevcut kapak piston gömlek ve selmanların C (karbon) oranları farklı yani mukavemetleri dolayısıyla yüksek basınçlarara ulaşılırsa elaman kırılmaları oluyor hepsini değiştiririm diyorsanız aynı blok üzerine uygulamayı yapabilirsiniz lakin buradada maliyet giriyor işin içine sanırım eski arabayı satıp turbolu bir araba almöak daha makul gibi tercih yinede sizlerin
Cevaplara teşekkür ederim. Ben de bu arada tüm bu maliyete rağmen performansın beklenen kadar artmadığını yani orijinal Tdi motorun yerini tutmadığını öğrendim. Düz dizele devam
ozel mesajinizi aldim ama size cevap yazamiyorum. motorun emniyetten baska araca takilabilir yazisini aldiniz mi?
20 mesaji bulana kadar bu sekilde yazmaya devam etmek zorundayim kusura bakmayin.
iyi gunlersizede uzun zaman önce sona yaklaştığımızı söylemiştim fakat bildiğiniz gibi yeni yeni bürokrasilerle boğuşuyoruz yeni motora trafik numarayı çaktı fakat TSE den yazıyı bekliyoruz
nailox41 biraderim puma motor bosa cikarsa haber verebilir misin sana zahmet gayet ilgiliyim... Ankara Ostimden kimden aldin bu arada eger ozel degilse?
nailox41 biraderim puma motor bosa cikarsa haber verebilir misin sana zahmet gayet ilgiliyim... Ankara Ostimden kimden aldin bu arada eger ozel degilse?