MERHABA ARKADAŞLAR...
CJ5 konusunda önüme çıkan bütün yazıları neredeyse okuyorum kafam karmakarışık oldu
kımı ıyı derken kımı yanına yaklasılmaz dıyor kımı ılle orjınal olacak derken bi başkası başka sey dıyor.....v.s v.s. Ama yinede almak istiyorum kullanma amacım şehir içi ve arazi.. Bu konuda bilgi ve tecrübesi olan arkadaslardan ricam alırken nelere dikkat etmem gerektiği , modeli,şanzımanı ...v.s. ilginiz için şimdiden teşekkürler
MERHABA ARKADAŞLAR...
CJ5 konusunda önüme çıkan bütün yazıları neredeyse okuyorum kafam karmakarışık oldu
kımı ıyı derken kımı yanına yaklasılmaz dıyor kımı ılle orjınal olacak derken bi başkası başka sey dıyor.....v.s v.s. Ama yinede almak istiyorum kullanma amacım şehir içi ve arazi.. Bu konuda bilgi ve tecrübesi olan arkadaslardan ricam alırken nelere dikkat etmem gerektiği , modeli,şanzımanı ...v.s. ilginiz için şimdiden teşekkürler
Asfaltta kullanacaksan orjinal 1980 sonrası cj-8, yalnızca arazi için cj-5 78 ve sonrası. Hem arazi hem asfalt cj-7 80 ve sonrası tercih sebebi olabilir. Ama önce iyice aşık ol, sonra al ;D
merhaba arkadaşlar daha once cj 5 ler hakkında fıkırlerınızı almıstm. secim yapmak istediğim iki tane arac var karar veremedim fikir verirseniz sevinirim araclara bakmak için 1. GERÇEK ORJİNAL 1977 CJ-5 (#19327535) diğeri ilk sahibinden 1980 model cj-5 jeep (#19493572) ilanlar sahibinden .com da görüşleriniz ve fikirleriniz benim için önemli şimdiden tesekkurler
merhaba arkadaşlar daha once cj 5 ler hakkında fıkırlerınızı almıstm. secim yapmak istediğim iki tane arac var karar veremedim fikir verirseniz sevinirim araclara bakmak için 1. GERÇEK ORJİNAL 1977 CJ-5 (#19327535) diğeri ilk sahibinden 1980 model cj-5 jeep (#19493572) ilanlar sahibinden .com da görüşleriniz ve fikirleriniz benim için önemli şimdiden tesekkurler
1977 cj5 temiz görünüyor,tabi mekanik kontrolü ve aracın son durumunun kontrolü yapılmalı,1980 cj5 yazan arkadaş ya aracının tipini bilmiyor,yada yanlışlıkla yazmış,Fotoğraflardan gördüğüm o aracın bir cj6 olduğu.
Aralarındaki farklar; CJ6'da motor hacmi modelinden dolayı 4200 cc olmalı,4 ileri SR-4 şanzuman ve önlerde disk fren mevcuttur. CJ5'te ise motor hacmi 3800 cc,3 ileri şanzuman ve 4 teker frenleride kampanalıdır.
Kullanım amacınıza bağlı arkadaşım ne söylesem yanlış olur..artı ve eksileri var ikisininde birbirine göre aralarındaki farklar artı ve eksileri kararı siz vereceksiniz..Benim gönlüm CJ5 der,çünki CJ5 kullanıyorum
merhaba cj-5 ler konusunda oldukca masraflı dıyorlar şehır ıcı kullanım ve hafta sonları arazı ıçın dusunulduğunda çok masraflı olduğu parcalarının pahalı olduğu ıcın uzak durulması gereken arac olduğu soylendi fakat hala aklım cj-5 te kullanan arkadaşlardan ricam bu konuda beni bilgilendirir mısınız semdıden teşekkürler
Arkadaşıma katılıyorum,aksesuarlar hariç piyasada en ucuz yedek parça bulabileceğiniz 4x4 lerden dir CJ serileri,şehir içi kullanımda yakıt masrafı diğerlerine göre ortalamanın üstünde olabilir,ancak burda bir arkadaş yazmıştı sanırım ''Kapısında aslan besleyen yediğini düşünmez''
selam benim 75 ve 77 olmak üzere 2 adet jc5 m var 77 yol gidişi çok mükemmel 120 veya 140 bile giderken direksiyonu bırakabiliyorsunuz ama 75 de 60 la giderken bile geziyor makslarla biraz oynadım biraz düzeldi ama 77 karekter olarak daha iyi 15 gün önce 77 ankara rauf ustada alt bakımlarını yaptırdım daha doğrusu altta ne varsa değişti şanzıman,difransiyel ön arka,baskı balata firenler yükseltme kiti daha neler neler arazide değiyor doğrusu.
Hakan Bey eğer tüpte 90 km zor buluyor diyorsanız hava filtresinin girişini 3te 2sini kapatın çok faydasını göreceksiniz buna rağmen 90 ı geçemiyorsanız tüp ayarı yaptırın biraz açın. Ben LPG ile 110 km çok rahat görüyorum 33 lastiklerle ve direksiyonda biraz boşluk var. Belki daha gider ama cesaret edemiyorum balans ta istiyor 100 kmden sonra ;D
Arkadaşlar Cj lerde genelde görülen problemler nelerdir. Daha çok hangi parçalara dikkat etmemiz gerekir. Sürüş karekteristiği olarak ta, dikkat edilmesi gerekenler nelerdir. Bu problem veya tavsiyelerimizi buarada paylaşırsak, tüm Jeep kullanıcılarına faydalı olacaktır.
bende seri diff var araç orjinal birşey ve v8 motor var 140 çok rahat görüyor lpg de ve araç ip gibi gisiyor gezme yok dediğim gibi orjinalya oynanmamış olduğundan..!!eskiden çekiş diff vardı 90 da 6 silindir motorla çok bağırıyordu şimdi motor ve diff değişti asfalt performansı mükemmel..!!
ayrıca bir sorum olucak benim cjde orjinal makaslar var ve arakalar kavisini kaybetmiş biraz araç virajlarda çok yatıyor hızlıyken zor dönüyorum amartisörlerim patlak deil makaslara kavis verilse düzelirmi biraz..!!
Cj ye bakicaksinki oda sana baksin ben 4sene once 75. Cj5 im var 3.800 cc cok rahat gidiyorum arabamda yatma dahi yok altinda 35 lastik var bu arabalarda sert kalkis yapmicaksin birde onemli yerlerin civatalari konturol edin makasli arac. Yani illaki gevser birde gaz beyni buyuk kafa olmasi sart bazilari kucuk kafa takiyo performans alinmiyor bu sikinti yaratiyor .