araca özel ve bağlantısından kaynağına kadar farklı olduğundan yarış araçları yada gercekden buna ihtiyaç duyan insanlarınki aracından araca montesine kadar farklı işlemlerden geçiyo bu yüzden araca özel olduğu gibi işçiliği teknik özelliğide özeldir yoksa teknik kontrolden onay almaz
Aslında şasiye sabitlenmesi daha sağlam olur. Bunu yaparken kupayı delip geçmek gerekir. Oldukça zor ve işçilik gerektirir. Kupayı geçtiğin noktalarda, kupaya temas etmeden araya körük benzeri bir işlemle dışardan toz su vbg etkilere karşı önlem alınabilir. Ama kupa direk sabitlemek hem kolay hemde işimizi görür.Sonuçta 120 ile giderken takla atmayız sanırım.
Şasiye bağladığında bütün esneme paylarını aracın içinde vermek zorunda kalıyorsun. Dikkatli yapılmazsa ilk frende camı kırabilirsin. Ya da yanal esnemelerde ön çerçeveyi dağıtabilir. Yarış arabalarında kupa takozlarından esneme payını dikkate almıyorlar. O yüzden kupa şasi aynı anda çalışıyor. İstenen bir durum değil tabi..
Abi Ğöktuğ'a sorsan buna benzer bir araç yapmayı düşünüyor sayfa açmış ama bence bu ondan daha kullanınşlı bunu beğenmiyor
niye anladı Jeep olmadıgını dinğiller defender motorda galiba FS40