KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
cj nin tamponu için yorum yapmayacağım ama ön ızgarayı değiştirip 7 kanallı orijinal hali ve yuvarlak farları ile daha şık olacağını düşünüyorum.. elinize sağlık..
cj nin tamponu için yorum yapmayacağım ama ön ızgarayı değiştirip 7 kanallı orijinal hali ve yuvarlak farları ile daha şık olacağını düşünüyorum.. elinize sağlık..
ilginize teşekkürler evet ön ızgarayı deyiştirdiyim orjinal olacaktır ama bu ızgaranın özelliyi fikrimi deyıştirmiyor döküm demirden yapılmış 50 kg arac cok dik engelleri kafa kaldırmadan cıkabiliyor .
Öncelikle tebrik ederim güzel bir çalışma vinç konusuna gelince soracağım şey redüktörü ne ile çeviriyorsunuz ben ekeltrikli motor yada başka bir şey göremedim sizin kullandığınız redüktörle hidromotorlu vinç için bemimde araştırmalarım var hatta ben direksiyon pompasından güç alan ve hiromotorlu vinç için yön valfi ve vinç çalışırken hidroliğin tamamını vince verecek ek valfle işi çözmeye çalışıyorum bu konudaki fikirlerinizi bekliyorum benim aracımda warn 12000 var onu dahi ekeltriği iptal edip hidroliğe çevirmeyi düşünüyorum kolaylıklar dilerim
evet hidro motor takılıyor direksiyon hidrolik haznesine ek bir depo tofaşın silecek suyu deposu veya benzeri. artı hidroliik direksiyon kutusuna giden hortumla vince giden hortum arasına bir ayırıcı koyup ileri hirolik valfve takozla yapılıyo ben genelde 12 volt tek ventill kullanıyorum sadece sarma yönüne calışıyor ve birtanede halat boşaltma kaması kamayı cıkartıp halatı cekerek acıp hedefe taktıktan sonra tek acma ventili uzaktan bir coistikle devreye sokup hiromotoru calıştırıyorum . cok ama cok yüksek bir cekme gücü saglıyor.