Bi mesaji tam dikkatle okmadan yazmayin şu foruma ya!
Adam FOTOGRAF BENI BENDEN ALDI demis. Yani xok guzel cikmis Dusterin suya girmis hali diye.
Araxin sahibi de nasil bir yanlis okuma ve anlamaysa FOTOGRAFI BENDEN ALDI diye anlamis.
Biraz daha dikkat diyorum.
Taner bey öncelikle aracınız hayırlı olsun ve de geçmiş olsun. Sanırım bi yanlış anlaşılma yüzünden biraz kızdınız, ama 3. sayfada "4X4-90BG" nicli arkadaş, sizin fotoğrafınıza ve Duster'ın kabiliyeti için övgüde bulunmak için bir yorumda bulunmuş gibi geldi bana. Bu arada çok gizli deil ise, aracınızda nasıl hasar oluştuğunu buradan paylaşırsanız seviniriz. İyi günler dileklerimle.
Öncelikle kusuruma bakmayın yanlış anlama için vede uzatmadan söylüyorum.
hasar:
ön ve arka tampon
katalizör ve katalizör ayakları bu arada katalizöre özellikle dikkat etmeli arkadaşlar içi porselen olduğu için tamiri yok vede 3000 tl sadece katalizörü! farkında olmasaydık motoru bile yiyebilirdi dedi servis!
beşik komple
radyatör
klima radyötörü tada turbo muydutam olarak bilemedim.
eksoz ve sanırım birde depo
ufak ayrıntılar hariç hatırladıklarım ama katalizöre özellikle dikkat etmeli korumasız duruyo darbe alması çok muhtemel.
bu arada servisten faturayı istedim foruma koyucam diyince bi durdular. Ama özelden göndereceğim arkaşlarıma.
Bunu paylaşma sebebim dalga konusu olmak değil aksine dikkat edilmesi gerektiğini düşündüğüm vede nihayetinde bu bir forum paylaşalım ki bilgi sahibi olalım diyedir.
Gezenbilir ailesine saygılarımla.
Taner bey; aracın limitleri belli, suyun içinde sofra boyunca durması, aracın ilerlemesi sırasında başedebileceği arazi şartlarından sert, arazide yürütülmesi, sürüş kusurudur. Bu seferlik kaskodan dolayı kurtarmışsınız ama , kasko olmazsa iş zor.
Yavuz Bey doğru söyler. Şayet aracı 30-35 cm yükseklik, altı komple korumalı bir arazi aracı gibi kullanırsak herkes aynı faturayı öder. Dolayısıyla sorun sürüş hatası gibi duruyor.
Bazıları anlamak istemese de (bu, önceki antidustercilere iğnelemedir), hep şunu söyledik: "Bu aracı land veya G gibi profesyonel arazi aracı zannetmeyin. Taştan taşa zıplarsanız kırar dökersiniz."
Aracın limitlerini bilmek ve fazla zorlamamak lazım. Zaten biz Duster kullanıcıları piknikçiyiz, çamur kaya bizi bozar. ;D
Suyun içinde bir kaç saatlik duruş aks körüklerinden içeri su girmesine plastik tapa vs. yerlerden bilya el freni teli katalizör vs. kısımlara su girmsine sebebiyet verebilir.Kasıt buydu.
Taner bey; aracın limitleri belli, suyun içinde sofra boyunca durması, aracın ilerlemesi sırasında başedebileceği arazi şartlarından sert, arazide yürütülmesi, sürüş kusurudur. Bu seferlik kaskodan dolayı kurtarmışsınız ama , kasko olmazsa iş zor.