aylar geçtikçe daha da açılabilir fark 1.5 motor hacminde, 4WD, parçası bu kadar ucuz, bakım aralığı bu kadar uzun, servis ağı bu kadar geniş ve arazi yetenekleri bu kadar iyi başka bir araç olmadıkça, duster sınıfında yaptığı işe bakacak olursak 1 numara (benim gözümde).. herşeyiyle cep yakmayan bir araç.. ne devlete ne de araba firmalarına fazladan verecek 5 kuruşum yok..
sayın create, sizin navigasyon cihazı acentenin hediye ettiği aselsan marka olan mı? Bu aleti ben de kullanıyorum da, fazla inceleyemedim, yol bilgisayarı işlevini görüyor mu? kalan kilometre, yakılan yakıt gibi bilgiler veriyor mu?
sayın create, sizin navigasyon cihazı acentenin hediye ettiği aselsan marka olan mı? Bu aleti ben de kullanıyorum da, fazla inceleyemedim, yol bilgisayarı işlevini görüyor mu? kalan kilometre, yakılan yakıt gibi bilgiler veriyor mu?
Sayin mimar ,benim kullandığım xetec dtm 7372 diye bir multi media cihaz.Bunun içinde navigasyon da var.Burda ve çeşitli navigasyon programlarında bu özellik mevcut.Program sizden degerleri girmenizi istiyor yakit litre fiyati ve ortalama km de kullanilan yakit miktarı gibi ve gittiginiz yola göre kullandiginiz yakiti hesapliyor.Aslinda ben o kadar da önemsemiyorum bunlari sebebi, heralde benim eski arabadan sonra ( kendisi bmw 5.20 idi) bu arabada yakıt harcamiyorum gibi geliyor.Artık bundan iyisi elektrikli araba olur heralde ama onun da 4x4 ü çıkana kadar ve duster ayarında bişey olana kadar ben araç budur derim .
benim de kendi arabam olarak 7. arabam Duster. Ayrıca şantiyelerde de çeşitli amerikan japon 4 çekerler kullandım. Fiyat, yakıt, vergi, servis, asfalt sürüş konforu, görünüş olarak baktığımda Duster son nokta..
benim de kendi arabam olarak 7. arabam Duster. Ayrıca şantiyelerde de çeşitli amerikan japon 4 çekerler kullandım. Fiyat, yakıt, vergi, servis, asfalt sürüş konforu, görünüş olarak baktığımda Duster son nokta..
Bu arada araba 2000 km lerde ve rodaj bitti gibi olduğundan 4x4 ü denemeye karar verdim ve ilk fotolarda yollar güzelken ve yolun başlangıcında çekilmış fotolar.
[/q rodaj süresi ne kadar o bitmeden 4 çeker kullanmak sakıncalı mı ki anlamadım bilgilendirirmisiniz.
Bu arada araba 2000 km lerde ve rodaj bitti gibi olduğundan 4x4 ü denemeye karar verdim ve ilk fotolarda yollar güzelken ve yolun başlangıcında çekilmış fotolar.
[/q rodaj süresi ne kadar o bitmeden 4 çeker kullanmak sakıncalı mı ki anlamadım bilgilendirirmisiniz.
Sayin junior arabanın kitapçığında 1500 km civarına kadar 2500 ile 3000 devri geçmemek tavsiye ediliyor.Araçta 4x4 modunda 1. ve 2. viteste giderken arazide çok çabuk devir yükseliyor ve zaman zaman 4-5000 devirlere çıkıyorsunuz.Ben de tercih olarak rodajın bitmesini bekledim.Ama tercih sizin siz rodaj bitmeden de kullanırsınız takdir sizin.Benim arabam biraz bana değerli belki de
Monti bey, geçenlerde kalorifer ayak kısmında şöför tarafına az üflüyordu, garanti kapsamında olduğu için aldığım yer olan merkez mais söğütözüne götürdüm. Ondan önce sis farı taktıracaktım, 3 renault servisini aradım fiyat aldım. Farklı fiyatlar verdiler. Ben en ucuz fiyat veren balgat neziroğlunda taktırdım. Parçada neziroğlu mais'den daha düşük fiyat veriyor. Garanti kapsamında işler için maise götürürüm ama ondan sonra bakım onarım gerekirse henüz bir servise karar vermedim.
Arkadaşlar, benim duster'da kalorifer ayaklara yönlendirilince, yolcu tarafında alt yandan güçlü üflüyor. Şöför tarafına ise gaz pedalı üstünden daha az üflüyor. Bu durum bütün Dusterlarda aynı mıdır? Kaloriferi ayaklara yönlendirip, 2-3 fan hızında elle bir kontrol edip yanıt yazacak arkadaş olursa sevinirim..