Dacia Duster Muhabbet Köşesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 2,268
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 521,264
Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

ya yeğen yeni almış abi kalkalımda kalkalım hadi bi arabamı göreyim falan kırmadım kalktık genelde bu tarz koşular yaparım zaten duster'ı aldıktan sonrada bana hoşlandığım şeyler değişmedi bide tutarlı bir araç olduğu için güven doygusuda yarattı 5000rodajdan beri hep dip gaz babam dip gaz. 1.2 dizel polo ile de denemiştim 5 6 boy rahat açılıyor ama kerata şimdi çipledi neolur bilmiyorum yanımda gider heralde. duster'ı sınıf arkadaşlarıyla kıyaslarsak duster arkadan hep egzos gazı yutmak zorunda kalır en düşük arkadaşı 2.0 140hp ha sahi 1.5 105terios ilede denemiştim 2boy kadar açabiliyorum 140tan sonra bıraktık araç çıktı önümüze ama yetişebilceğini sanmıyorum. yazılım olayını beyine lehim yapan firmalar gerekçesiyle biraz askıya aldım box olayına daha sıcak bakıyorum en azından arıza durumunda çıkarırrım servis aracımı garanti dışı edemez.


allah allah ya şaşırdım şimdi bi servise gitmenizde fayda var gösterin çok düşük bir ihtimalle ama çok düşük bir ihtimalle bulabilirler




sevgili forester bak bazı şeyleri yanlış anlıyosun duster ile foresteri etap etap ayırıp karşılaştırdık zaten birbine üstün yönlerini yapabilceklerini sınırlı kalcaklarını yazdık çizdi foresterin üstün olduğu yeride söyledim duster'ın üstün olduğu yeride söyledim bir subaru hayranı olarakta objektif yaklaşıyorum forester ile duster yada xv konusunda eski konulara dönmeyelim madem araç alıcaksınız çok güzel onu konuşalım. arka koltuklardaki diz mesafesinin hatrı sayılır bir uzaklığı çok rahat koltuk takabilirsiniz ve yanal olarakta epey geniştirki 3 tane 75 er kiloluk bayan hiç sıkışmadan oturabilmektedir. bagajda görünüşte küçük gibi duruyor olsada hatrı sayılır bir derinliği vardır. yinede sizin tercihiniz elbetteki karar hakkı sizindir ama öne oturup bi ön koltuğu kendinize göre ayarlayıp arkaya geçip oturmanızı isterim en azından daha kalıcı bir fikir olur.




sevgili forester bahsettiğim ulaşamama sorunuda buydu zaten bu vidyoyu seneler önce izledim görüntü beni şaşırtmamıştı subaru'yuda iyi biliyorum diyorum size sanırım söylemek istediğim şeyler net anlaşılmıyor tane tane tek tek tekrar anlatacağım. duster arazide subarudan iyidir diye birşey yok arazi okadar geniş bir kavramdırki etabı sınırı ucu bucağı yok. diyorumki subaru üstündeki çeker sistemi itibarı ile düz zeminlerde özellikle 1 karış kar ve sığ çamurlarda duster'dan eksiği yok fazlası vardır diyorum ama iş off road'a yani etaplara engebelere yokuş inip derin çamurlara gelince orda durun diyorum bu yeterince açık ve net bir anlatım tarzı değilmi? duster'ın kapasitesi bu alanda daha iyi diyorum genel bir bağlamda değil her konuda ayrı ayrı öznel bir ayrım yapıyorum. duster ordaki hondadanda diğer araçlardanda daha başarılırdır bunu size vidyo ilede gösterebilirim. vidyoyu 2.40ıncı daikakaya alırsanız bunu sizde görebilirsiniz. [flash=200,200]http://[SIZE=78%]http://www.youtube.com/watch?v=9OHwnKGDvxc&feature=related[/SIZE][/flash]

[/size]o alıntı yaptığın arkadaşında bildiği yanlış bişey var duster'da kilitli difransiyel vardır oda öndedir sadece arkada yoktur difransiyel kilidi lock modu odur sert zeminlerde direksiyonu biraz fazla çevirirseniz araç kendini kasar direksiyon ağırlaşır. çapraz askıda amatör bir şöförle bile forester elbet gidecektir ama duster'ın kalıp kalmayacağı biraz kaldığı çaprazın açısına eğimine birazda kullanıcısına bağlıdır duster'ın dilinden iyi anlayan biri olması gerekir üstündeki subarudan aşağı kalan sistem gereği. saygılar[size=78%]
 

Etiketler

Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

Olgun hocam bence Dusterın standard yüksekliği çok iyi, hatta konu olmuştu bi ara, birçok standard 4x4 ten daha yüksekti. Benimki biraz gevezelikten aslında ;D ;D bide benim 2 numara, oğlan çok seviyo yüksek aracları, araba meraklısı, ufaktan onu off-road türü bi aktiviteye alıştırabilirsem ilerde sürat meraklısı olmaz hem doğa sever hem kampçı olur... Bu sebepten ufaktan yayla ovalara götürmeye başlayım onu... E oralara gidincede az biraz tekerimiz döndüğünce arazi sürüşü yaparız...Kalmak da istemeyiz tabi... : :



youngsun' Alıntı:
Yaylar 3 cm mi yükseltiyo?
Evet Kaner beyin yaptığı yükseltmenin aynısı (Heralde Turkiyedeki ilk yükseltmeydi)... Bende onda görünce hoşuma gitti, istedim. . H&R yaylar 3 cm. TUV onaylı. Standard lastiklerle araba için hiçbir sakıncası yok.. 8) 8) . Ama ben lastik çapınıda büyüteceğim (225/70-16, yaklaşık 2 cm yarı çapta) Bu yüzden 25mm flanşla lastikler yanlara açılacak... Böylelikle uşkim (güya) viraj kabiliyetinide bozmayacağım aracın... Kısacası 5 cm yukarı 5 cm dışarı.... ;D ;D ;D
 


Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

sayın dustero , bakın tutarsızlığınızı tekrar ortaya koymuşsunuz :

"...ama iş off road'a yani etaplara engebelere yokuş inip derin çamurlara gelince orda durun diyorum ..."

bence esas orada duster dursun , size gönderdiğim mesajda açıkça yazıyor çapraz askıda duster kalır subaru gider... Eh sizin bahsettiğiniz engebeler, derin çukurlar vs zaten hem çapraz askı riskini fazlaca içerir hem de çekiş sisteminin üstünlüğünü daha da açık şekilde ortaya koymasını sağlar subaru'nun...

bu da sizin tutarsızlığınızı ispatladı , bence fazla yazıp da daha fazla batmayın lütfen.

Duster iyidir hoştur , az yakar , vergisi düşüktür , parasının karşılığıdır fakat arazide bir Foresterdan iyidir dediniz mi , orada duuuuurrr
bu konuda başka yazmayalım , herkesin çekeri kendine 4

bu 80 cm karda gitme meselesini ben zaten ciddiye aldığımdan değil latife olarak yazdım. Fakat sonradan da 60 cm karda gitti diye iddialar geldi o da başka yani

bu arada bende zaten legacy var sayın monti , outback değil ama yine de diz mesafesi çok çok iyi. Duster o kadar değil bu konuda. Buna rağmen arkaya 2 koltuk koyunca ortada kalan yeri kastetmiyorum. Çocuk koltuğu ile şöför koltuğunun sırtlığı arasından geçerek arkada ortaya oturmaya çalışan kişinin sıkışmasından bahsediyorum.
 



Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

senin hatlar karıştı arkadaşım... legacy subaru falan ilgilendirmiyo beni...


SERKANEFE' Alıntı:
yüksekte virajlar ve hız etkileniyor mu acaba ?
Göreceğiz ama mutlaka biraz etkileniyordur...Aracın altına giren hava ne kadar cok olursa o kadar yol tutuş bozulur...
 

Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

sayın monti bu kadar kızmanıza gerek yok

sayın maresal yazacağım yerde monti yazmışım , ne de olsa insanım , hata yapabilirim , sizi bilemiyorum tabii herhalde sıfır hata var sizde.
 

Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

iç ölçüleri gösteren çizimler oluyor ya hani , duster için olan var mı kimsede acaba ?
 

Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

olguncandan' Alıntı:
Sabri bey, el vinçleri derken, elektrikli olandan (yukarıda fotoğraflanan, portatif) mı söz ediyorsunuz, yoksa mekanik çalışan ayrı bir vinçten mi?






olgun bey merhaba ....


mekanik el vincleri mevcut aynı zincirli calaskar mantıgıyla calişiyor ... zincir yerine kolu var elle ceviriyorsunuz ...
 

Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

kuyudan su çeker gibi mi, o ara arabayı kım kullancak...
 



Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

s.forester' Alıntı:
sayın monti bu kadar kızmanıza gerek yok

sayın maresal yazacağım yerde monti yazmışım , ne de olsa insanım , hata yapabilirim , sizi bilemiyorum tabii herhalde sıfır hata var sizde.
kullanıcı adınız s.forester olunca forester kullanıcısı olduğunuzu zannettim...
 

Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

aha... paşamızda olaya dahıl oldu... sıcak çatışma olmasa bari... ;D
 

Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

bilalr' Alıntı:
kuyudan su çeker gibi mi, o ara arabayı kım kullancak...


oyle bir iş yapıyorki [SIZE=78%] umarım ıhtiyaciniz olmaz ama yinede dag bayır camur bir yerde kalirsiniz lazim olur ... benim aracda 6 [/SIZE]

tonluk vinc var yinede her ihtimale karşi calaskarda var ... sizin araclariniz daha hafiif 1300 1500 civarı sanırım el vinci cok rahat kullanıslı ve ekonomik .... tek basina oluncada aracı boşa alip cekmek mumkun selamlar
 

Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

Söylediğiniz böyle birşey değilmi ??? ??? Bundan aldım bi tane... düşündük taşındık sıkışınca yukarı çekemeyeceğimize karar verdik; hem bırakınca aracın geri aşağı gitmesi olayı var... Emniyet kilitlisi lazım ama emniyet kilidi de hiç güven vermedi... Vazgeçtim... varsa gördüğünüz bildiğiniz yapılmış bi tane resmini görmek isterim yinede :

 

Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi

yok arkadaşim bu mekanızma isık ayaklarını yukarı cikarmak icin kullanılıyor maksimum 100 kilo ceker o


benim bahsettigim 1 tonluk bir alet ... balikcilar benzerlerini kullanıyor yanılmıyorsam ırgat diye adlandırıyorlar ..


forumlarda el vinci diye aratırsanız bulursunuz sanırım ...