KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Suyu sıktıktan sonra silecek çalışmaması bence artı.
Yanlız algıda seçiciliktenmidir nedir,nereye baksam duster görür oldum bu aralar.SDiğer konulardada söyledim yine söylerim; Duster sınıfında güzel araç.Ancak yok mt, yok kilit vs. aracı bozar bence.Dere tepe dağ bayır haddini bilerek çoğu yere gider.Bence vazgeçmesin alacak arkadaşınız, araba güzel.
5. Bütün araçlarda olmamakla birlikte Yakıt gösterge sistemindeki tutarsızlık servislerde çözülüyor kaldı ki Ocak 2011'den sonraki modellerde böyle bir sorun yok.
8.Donanımlarının büyük kısmının opsiyonel olması diye bir eksiklik olmaz.
9- Dizel 4x2 85bg Duster 5-6lt/100km yakıt------Dizel 4x4 110bg Duster 6-7lt/100km'de yakıt yakar. Çekiş farklılığından ziyade motorların büyük oluşundan ve şanzıman faklılığından dolayı bu fark var. Bir de araçların ağırlık farkından dolayı.
11- Ocak 2011'den sonraki modeller 15 bin değil 20.000km'de bir bakıma girerler.
13-Omurgasız denmez Monokok şaşi denir
14- Avrupa'da yılın en iyi otomobillerinden biri olmakla birlikte Auto Best 2011 ödülünü aldı, ayrıca Avrupada yılın en iyi 4x4 aracı seçildi. ESP'nin standart olmayışı yüzünden NCAP testinden 3 Yıldız aldı. Aksi halde yolcu ve yaya güvenliği iyi sayılır.
Bu konuyu okuyucu olarak izliyordum ki. Genellikle Duster yada Amatör Telsizcilik ile ilgili konular hemen sonsuz bir tartışmaya itiliyor. Forum ortamında bu ölçüde kırıcılığa gerek olmadığı düşüncesindeyim.
Konu hakkında çözüm önerim var. Sayın mstdgbkn kusura bakmayın isminizi göremedim.
Bırakın arkadaşınız alsın, eksik yönlerini o söylesin ;D
5. Bütün araçlarda olmamakla birlikte Yakıt gösterge sistemindeki tutarsızlık servislerde çözülüyor kaldı ki Ocak 2011'den sonraki modellerde böyle bir sorun yok.
8.Donanımlarının büyük kısmının opsiyonel olması diye bir eksiklik olmaz.
9- Dizel 4x2 85bg Duster 5-6lt/100km yakıt------Dizel 4x4 110bg Duster 6-7lt/100km'de yakıt yakar. Çekiş farklılığından ziyade motorların büyük oluşundan ve şanzıman faklılığından dolayı bu fark var. Bir de araçların ağırlık farkından dolayı.
11- Ocak 2011'den sonraki modeller 15 bin değil 20.000km'de bir bakıma girerler.
13-Omurgasız denmez Monokok şaşi denir
14- Avrupa'da yılın en iyi otomobillerinden biri olmakla birlikte Auto Best 2011 ödülünü aldı, ayrıca Avrupada yılın en iyi 4x4 aracı seçildi. ESP'nin standart olmayışı yüzünden NCAP testinden 3 Yıldız aldı. Aksi halde yolcu ve yaya güvenliği iyi sayılır.
Bu konuyu okuyucu olarak izliyordum ki. Genellikle Duster yada Amatör Telsizcilik ile ilgili konular hemen sonsuz bir tartışmaya itiliyor. Forum ortamında bu ölçüde kırıcılığa gerek olmadığı düşüncesindeyim.
Konu hakkında çözüm önerim var. Sayın mstdgbkn kusura bakmayın isminizi göremedim.
Bırakın arkadaşınız alsın, eksik yönlerini o söylesin ;D
Duster diğer birçok araçta(Jeep XJ, Niva,Yeni Suzuki Grand Vitara, Disco III, Yeni Range Rover vs... ) olduğu gibi sabit şasesi yoktur. Aracın bütün mekanik aksamı aracın kupasına bağlıdır.
ben terbiyesiz demedim , "daha" terbiyeli olun bence dedim...
far var , arkadaşınızla tanışmama gerek yok siz yönlendirin arkadaşınızı madem kendisi karar veremeyecek durumda...
aracımla 1 yılı geride bıraktım 18000de eksileri göremiyorum. sebep aracı alırken pek çok karşılaştırma sonucunda bana göre artı değer taşıyan özelliklerin fazla olmasıdır. eğer lüks arazi aracı alacaksanız markalar belli özellikler belli. amaç pratiklik ise işte size araç ortada şu aralar aracı alamıyorsunuz çünkü yok, sıra var. gerisini siz düşünün. gerçek off road aracımı dır evet çünkü 2 çeker versiyon bile uygun lastik seçimi ile başak 4*4 lere kafa tutuyor. 2. elde 4*4 bulursanız ileriki yılllarda lada nivanın varisidir derim. araç kendi sınıfını yarattı. en büyük artısı 50000 tl üzeri okm bir aracı her babayiğit arziye sokamaz ama DUSTER girer. saygılar.