pedalların olduğu yer genelde defenderlarda çok ısınır siz şimdi motoru oraya dahada sokmuşsunuz, oraya çok iyi yalıtım yapmazsanız yazın ayaklarınız baya pişebilir
Bunun dışında tebrikler uzun vadede de sorunsuz çalışır umarım
pedalların olduğu yer genelde defenderlarda çok ısınır siz şimdi motoru oraya dahada sokmuşsunuz, oraya çok iyi yalıtım yapmazsanız yazın ayaklarınız baya pişebilir
Bunun dışında tebrikler uzun vadede de sorunsuz çalışır umarım
benim bildiğim yeni nesil motorlarda beyin işi problem olduğundan pek montaj yapılamıyor. hatta puma motorun yeni ve büyük versiyonuda takılamıyor demişlerdi.
benim bildiğim yeni nesil motorlarda beyin işi problem olduğundan pek montaj yapılamıyor. hatta puma motorun yeni ve büyük versiyonuda takılamıyor demişlerdi.
Güç fazlasının zararı pek görülmemiştir tabiki motor ne kadar güçlüyse yürür aksamı o kadar daha zorlar. Arıza ihtimali artar ona göre güçlendirmek lazım. TD5 motorlu defenderlar var 150 beygir civarı onlar
Güç fazlasının zararı pek görülmemiştir tabiki motor ne kadar güçlüyse yürür aksamı o kadar daha zorlar. Arıza ihtimali artar ona göre güçlendirmek lazım. TD5 motorlu defenderlar var 150 beygir civarı onlar
Güç fazlasının zararı pek görülmemiştir tabiki motor ne kadar güçlüyse yürür aksamı o kadar daha zorlar. Arıza ihtimali artar ona göre güçlendirmek lazım. TD5 motorlu defenderlar var 150 beygir civarı onlar
TD5 Mustafa abıde var defendera okadar guclu gelıyorkı bikac defa akis kestıgını gordum bıde chip li dıye bılıyorum o motoru.. bende puma motoru arasırırken elektronık sıstemlerın defendera uygulamasının cok zor oldugunu ozyuzden mekanık pompalı modellerın cok daha uygun oldugunu solemıslerdı 130 luk modelı de hakkaten tadından yenmez,, dusunemıyorum bıle orjınal 65 bg lık motorla karsılastırmaya .. fazla beygırden de zarar gelmez ama busefrde durdurması dert olcak oof of hep bı havuz problemı bu araclar yaa