Defender 110 Amortisör Bağlantısı-kapı Menteşe Problemi- Şanzıman Kesesi Değişimi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan deffy 110 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 0
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,285

deffy 110

Yeni Üye
Mesajlar
1
Tepkime Puanı
0
Merhabalar,

Öncelikle aracı yeni aldım, offroad araç ve teknik konularda bilgisizim bir cahilliğim olursa (kesin olucak) mazur görün.
3 sorum olacak vakit ayırıp cevaplayabilirseniz işim çok kolaylaşır.

1) Geçtiğimiz hafta aracımın rot kolu bağlantı başını kırdım. O sorunu cözdüm ancak ustam Defender konusunda tecrübesiz olduğu için amortisör bağlama konusunda kararsız kaldık.

Ustanın dediği; amortisörler rota bağlı ve bu yüzden bağlantı noktasına gereksiz yük bindiriyor olabilir. amortisörleri şasiye mi bağlasak dedi?
Ama aracın bir önceki sahibi aracı iyi bir hale getirmiş olduğu için boş yere böyle yapmaz dedik ve amortisörleri bağlamadık. Sonraya bağlayalım önce bir bilene danışalım dedik.

Soru amortisörleri nereye bağlamalıyız? Bağlarken nelere dikkat etmeliyiz?
O sırada başka bir usta amortisörleri bağlamayalım ne gerek var vs dedi ama bana bu görüş çok saçma geldi açıkçası.

2) Aracın sağ ön ve arka kapı menteşelerinde hafif problem var. Kapanırken biraz sürtüyor zorlanıyor vs.. Bu zorlama ilerde büyük sorunlara yol açar mı?
Çözmek istediğimde menteşeleri değiştirmem mi gerekecek?

3)Aracın şanzıman yağ kesesi günde 5-6 damla gibi yağ kaçırıyor. Araçta orjinal defender şanzımanı var ve vites geçişlerim gayet sorunsuz ve yumuşak. Aracın eski sahibi keseyi değiştirme böyle iyi kalsın dedi. Ama yağsız kalıpta aracın şanzımanını dağıtmak istemiyorum.
Keseyi değiştirirsem risk alıp vites geçişlerimi sıkıntıya sokma ihtimali yaratır mıyım??

Şimdiden teşekkür ederim