Ynt: Defender 110; Benzinden Dizele Dönmek İsteyen Kaç Kişi Var?
Benzinden dizele geçmek oldukça zahmetli. Onun yerine 2,5lt benzin gücü yeterli gelmiyor ise, V8'e geçmek çok çok daha kolay.... Hem benzinlinin konfor avantajına kavuşursunuz hemde dizelin torkuna.
Ynt: Defender 110; Benzinden Dizele Dönmek İsteyen Kaç Kişi Var?
V8'e LPG randımanlı bir şekilde uygulanır. Ancak yakıt beslemesi ya EFI olmalı yada orijinal çift karbüratörlü olmalı. Edelbrock manifold ve karbüratör var ise takılamıyor.
Ne kadar yakar konusuna Naci kaptan cevap verebilir sanırım.
Zaten üzerinde Edelbrock karb/manifold takılı satılık araba veya motor bulma ihtimaliniz düşük. Bulacağınız V8'lerin büyük çoğunluğu çift SU marka kabüratöre sahiptir. Daha eskilerde de Stromberg. Bunlara LPG takılır.
Yanlışlıkla Edelbrock karbüratörlü almanız pek mümkün değil. Satıcı mutlaka bundan övünerek bahsedecektir satarken... Sonradan takılan bir karbüratördür...
Ynt: Defender 110; Benzinden Dizele Dönmek ?steyen Kaç Ki?i Var?
2005 ten beri opet euro dizel kullaniyorum.
Hicbir sorun yasamadim.pompali dizel icin euro dizel o kadar onemli degil bence.
Rafineri dizeli olsun susuz olsun yeter
Ynt: Defender 110; Benzinden Dizele Dönmek İsteyen Kaç Kişi Var?
vosdost' Alıntı:
2005 ten beri opet euro dizel kullaniyorum.
Hicbir sorun yasamadim.pompali dizel icin euro dizel o kadar onemli degil bence.
Rafineri dizeli olsun susuz olsun yeter
Ahmet
defender düz dizele euro dizel yaramıyor motor sesi kesiliyor ama gücüde kesiliyor
Daha önce petrol ofisi normal dizel kullanıyordum şimdi opete döndük gözle görülür şekilde çok daha iyi