Defender 110 Yükseltme

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan nkurtkaya Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 12
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 18,074

nkurtkaya

One life, live it!
Mesajlar
2,854
Tepkime Puanı
113
2” Yükseltme kombinasyonum. Yükseltme kitinden farklı olarak önde Disco +2" HD yaylar kullanıldı. Amortisörler de Disco için olanlar. Fren hortumları da amortisör ve yayların artan seyir mesafesine göre uzatılmış fren hortumları ile değiştirildi.





 

Etiketler
Ynt: Defender 110 Yükseltme

265/75/16 InsaTurbo Dakar lastikler ile +2” yükseltme sonrası:

 

Ynt: Defender 110 Yükseltme

7,5X16 lastikler ile standart halde:

 

Ynt: Defender 110 Yükseltme

235/85/16 GoodYear MT/R lastikler ile +2” yükseltme sonrası:

 

Ynt: Defender 110 Yükseltme

Arka çamurluk kaşı 95,5 cm ön 92 cm duruyor. Lastikler 235/85/16 34psi



 



Ynt: Defender 110 Yükseltme

Bu aşamada 35”den daha büyük lastik kullanmayı düşünmüyorum bu sebeple açılı kollar olsa iyi olur ama şart değil. 35” lastikler ile beraber 3cm spacer da takmak gerekecek.
37-38” gibi daha büyük lastiklerin sağlıklı ve etkili kullanımı için 3 derece, 42” lastik için 6 derece açılı kollar tavsiye ediliyor.
 

Ynt: Defender 110 Yükseltme

hem güncel tutalım konuyu hem de teşekkür edelim.

tek bir sorum olacak. 2' yükseltme dolayısı ile salınımı desteklemek için 7,50*16 ile 2.5cm ofsetli jant kullansak mı yoksa kullanmasak mı?

belirttiğiniz kombinasyonda ofsetli jant yok galiba?

teşekkürler.
 

Ynt: Defender 110 Yükseltme

Hatırlatma iyi oldu. 35" Fedima'lar ile resmini koymamışım buraya.



 

Ynt: Defender 110 Yükseltme

Nejat abi, ben yükseltmeyi yaparkende bahsetmiştin 2" yükseltme de fren hortumlarını uzatmakta fayda var diye. Muayenede fren hortumlarının kulaklarının koptuğunu hortumlarında neredeyse kopacağını gördük. Neyse ki başımıza birşey gelmeden +2 hortumla değîştik. Ne kadar sağlam olsada artikülasyonda standart hortumların çok gerildikleri kesin.
 

Her şey tamam, çokta güzel olmuş güle güle kullanın. Ancak neden disconun yay ve amortisor takımını kullanmayı tercih ettiniz, bir sebebi var mı?
 




Her şey tamam, çokta güzel olmuş güle güle kullanın. Ancak neden disconun yay ve amortisor takımını kullanmayı tercih ettiniz, bir sebebi var mı?

Hüseyin ustanın tecrübesine güvendim. Kitlerdeki yayların zamanla ezildiğini ve vinç vs de olunca aracın önünün çöktüğünü söyledi. Aradan geçen 5 yılda çökme olmadı ön ve arka aynı hizada duruyor, Hiseyin usta haklı çıktı.
 

Bu da 35” Silverstone ile 2017’den beri kullandığım hali.