1 1/2 " (inch-parmak) lık dikişsiz gaz borusu en ideali olur.
dirseklerin dar açıda ve boru ezilmeden yapılabilmesi için (dış çapı boru ile aynı olan ) kaynaklı patent dirsek kullanabilirsiniz.
boru ve dirseklere kaynak ağzı açtırıp birleştirmeleri argon kaynağı ile yaptırırsanız kaynaklar daha az çıkıntılı olabilir.
yerinde ölçü alsanız dahi ( puntalayarak ) kaynak sonrası çekmelerden dolayı montaj ve estetik sorunu yaşayabilirsiniz.En ideali,montajı yapılmış durumdaki orijinal bir parçadan bire bir kopyalamak olur.
araç devrilmese bile arazideki zıplamalar sırasında kafa çarpma ve yaralanmaları önlemek için ,montajdan sonra iç boruların üzerini 2-3 cm.lik kauçuk köpüğü izolasyon malzemesi gibi bir malzemeyle kaplanmalı.
kolay gelsin.
5 yıldır defender 110 kullanıcısıyım.2 defa sağ taraftan tekerlerlerini yerden kesmeyi başardım.Araç düşük hızda (10 km civarı) devrilmeden önce 2 sefer salınım yapıyor.Eğer salınım yaptığını hissederseniz aracı devirmezsiniz.Arazide aracı devirdiğiniz yerde aracın yuvarlanmasını sağlayacak eğim yoksa araç ters dönmüyor üzülmenize gerek yok yanına doğru yatıyor.Düzeltmeside basit oluyor.6-7 kişi tekrar aracı düzeltebiliyor.Bizzat şahit olduğum ve katıldığım bir olaydır.
Defender sonuçta askeri bir araç ve hardtop bir tavana sahip bunun amacı aracın üzerini çabucak ve kolayca çıkarabilmek ve araç üzerine uçaksavar tarzı ekipmanları takabilmektir.Tavanın zayıf olması gayet normal.Defender safkan bir arazi aracıdır.Asfaltta devrilme durumuna geleceksek bu tecrübeyede neredeyse kavuşuyordum ki allahtan devrilmedim.Bu araç 70 km üzerinde kesinlikle güvenliği değil.Ekipmanlar ile beraber bu yükseklikteki bir aracın hakimiyetini kaybettiğinizde aracı devirirsiniz.İster yol otoban olsun ister şehir içi fark etmez aracın dinamik yapısı 70 km/saat in üzerinde güvenli kullanmaya müsait değil.
Ha ben helezonları keserim,aracın jantları 14 inç. takarım,üzerine 4 cm. spacer 35 inç geniş taban lastik takarım diyen arkadaş varsa da aracı bu durumda istediği kadar asfaltta zorlayabilir.
Roll Bar ların da çoğu süs için ... Tekniğine uygun yapılmamış bir çoğu ... Benim görüşüm Defenderle ters dönmeyeceksiniz , dönerseniz ölürsünüz. Eğer takla atarken araçda :
a) yalnızsanız hemen atlayın .
b) sadece kaynanızla birlikteyseniz yine hemen atlayın
c) Çoluk çocuk da araçdaysa düz tutmak , devirmemek için sonuna kadar direksiyonu elden bırakmayın.
merhaba önemli konu ve paylaşım için teşekkurler bence bu aracı kullandıkca ne yapmanız gerektiğini anlıyorsunuz , tipi gibi kullanılması da kendien has bir tarzda ama sadece bu araç için değil her aracla kaza yapması takla atması kötü sonuçlar doğurur , dünyada sağlamlığı ile en meşur araba Volvo dur ama volvo da öyle an gelirki çaresiz kalır , allah korusun hepimizi, tedbiri elden bırakmamak en güzeli ama her arabayada roll cage yapmak bana biraz tuhaf geldi bu sadece benim fikrim , olsa tabiiki faydası olur ama sınırları bilip çok zorlamazsak yine güvende oluruz diye düşünüyorum
tekrar başlık ve öneriler için teşekkur ederim
Selam Berk, Orhan Usta yapmış. Bu işe gönül vermiş ustalardan, kendi aracını görsen: ne demek istediğimi anlarsın ;D inanılmaz bir araç.
İbrahim, Orhan Usta'nın Series'i gördüm; rüyalarıma giriyor şimdi
Selam Berk, Orhan Usta yapmış. Bu işe gönül vermiş ustalardan, kendi aracını görsen: ne demek istediğimi anlarsın ;D inanılmaz bir araç.
İbrahim, Orhan Usta'nın Series'i gördüm; rüyalarıma giriyor şimdi