Herkese merhaba. 1 Hafta önce 2005 model lr d3 2.7 aracımı satın aldım. Bu 1 hafta içerisinde muhtelif zamanlarda seyir halindeyken abs faulty ile başladı ve domino taşları gibi bütün arıza ışıkları yanmaya başladı, devamında ise süspansiyonlar alçak seviyeye geçiş yaptı. Aracı durdurup kontağı kapatıp tekrar çalıştırdığımda ise hiç birşey olmamış gibiydi. Bu gibi durumla karşılaşan var mı aramızda? Çözüm ve önerileriniz nedir? Şimdiden teşekkür ederim.
Bugün itibariyle , hdc system faulty arızası ve devamında abs + park freni+ low suspension kombinesi kalıcı hale geldi, kontak kapatıp açmak fayda etmiyor. Yabancı forumlarda araştırdım, akü voltajından demiş çoğunluk, ama ben ölçtürdüm aküyü voltajıyla ilgili bi sorun yok. Bilen eden var mı?
Hocam disco 2 olsa bişeyler söylerizde 3 kullanan yok gibi bişey burda , o yüzdende kimsenin fikri yok herhalde
Aq ingilizi Disco 3 ü nasıl içinden çıkılmaz üretti bilmiyoruzki
Benim tek bildiğim motora bişey olsa kupa çıkması gerektiği , o yüzzden hayatta bulaşmam
Zırt pırt arıza yapmaya mehilli bişeyin motoruna kupa çıkmadan müdahale edememek yurdun landçılarının gözünde aşırı euro sembolü çıkmasına yol açar o açıdan
Yaşadığınız sorunların çok farklı nedenleri olabilir bu yüzden aracı görmeden veya makineye bağlamadan kesin olarak şu demek mümkün değil. Voltaj düşüklüğü aşırı elektronik bir araç olmasından kaynaklı sorunları ön plana çıkartabiliyor olsa da en sağlıklı çözüm aracı makineye bağlamak olacaktır. Aracınız ne derece temiz bir araç bilemiyorum lakin Discovery ve Sport gibi araçlar üzerinde ülkemizde çok fazla alavere dönmekte. Sizden önce bu sorunları yaşamış ve kısa süreli çözümlenerek satılmış bir araçta almış olabilirsiniz. Ciddi anlamda maliyeti olan bir sorun olabileceği gibi basit bir arıza yaşamanızda seçenekler arasında. Süspansiyon sorunu söz konusu markada kroniktir ama bunu net olarak söyleyebilirim. En kısa zamanda aracınızı iyi bir servise götürüp baktırmanız sizin açınızdan önemli. Aracınızı satın almadan önce yetkili serviste baktırıp aldıysanız yaşadığınız sorun maliyet açısından düşük olabilir ama aracınızı iyi bir yetkili servise baktırmadan veya aldığınız bir bölgede servise baktırarak aldıysanız anlaşmalı şekilde aracı size kakalamış olma ihtimalleri de var. Umarım önemsiz bir elektronik arızadır. Aracınızı en kısa sürede iyi bir yetkili servise sokmanız önemle rica olunur.
2.7 motor ile alakalı size söyle bir şeyde söyleyebilirim. Aracınızın kilometresini bilemiyorum lakin 200.000 kilometre 250.000 kilometre aralığında araç ciddi sorunlar çıkartmaktadır. Söz konusu kilometrelerde çoğu zaman sandık motor veya motor rezervi de 2.7 araçlarda ağırlıklı olarak görünmekte.