ya cihan zaten 3 gundur sanayideyim sende kafami karistiriyorsun he ;D bunlari bende dusundum ama en pratik cozumu yapmak niyetim simdilik bir an once binip gezmek istiyorum sanayide ugrasmakdansa
Kürşat, en pratik çözümü arıyorsan port bagajı yapana kadar stepne olarak stadart lastiğin dursun. Birde kompresör alır bagaja at. Lastik patlarsa, lastikciye kadar kompresörle takviye yapa yapa gidersin.
Kürşat, en pratik çözümü arıyorsan port bagajı yapana kadar stepne olarak stadart lastiğin dursun. Birde kompresör alır bagaja at. Lastik patlarsa, lastikciye kadar kompresörle takviye yapa yapa gidersin.
snorkelde listede var ama once lat korumalar, defransiyel koruma kartel koruma vs, bu arada bugun istinye park in kapali otoparkina girdim 4 parmak pay kaldi ;D
snorkelde listede var ama once lat korumalar, defransiyel koruma kartel koruma vs, bu arada bugun istinye park in kapali otoparkina girdim 4 parmak pay kaldi ;D
Hadi hayırlı olsun, kazasız belasız binmen dileğiyle...
Bir Discovery Serie II Td5 daha hazır olmuş.
Bearmach alt koruma, Diferansiyel koruması, adjustable Panhard Rod, Caster Correction kit ister bu durumda...
Sonra CB telsiz ve CDL Orta diferansiyel kilidi işini de halletmek lazım...
Lastikleri çevirmek için Chip uygulaması da ister, benden söylemesi araba bambaşka bir araç oluyor.
evet dediklerinin hepsi sırada ve yapılacak işler ama dediğin gibi biraz nefes alıcam. Öncelikle alt korumalar işini halledicem. Chip de düşünüyorum ama biraz keyfi lastik çevirmede hissedilir bir problem görmedim henuz. Yada belki benim beklentilerim düşük farkı anlamadım. Rod ve kollar için Oktay gerek yok dedi ama konuşup karar veririz birlikte hepberaber maliyetine filanda bakarız. Korumaları alıp hemen takıcakdım ama bulamadık bekliyorum gelmesini. Biraz bu haliyle arazide keyif yapayım gerisi gelicek zamanla , siz organizasyon yapın ;D