iyi akşamlar bende suziki jimny aracıma yaptırmayı düşündüm hatta mehmet becceyle bile bu konuyla görüştüm kendiside düzgün bir yaklaşımda bulunmadı bana kalırsa yapma şnorkeller yakıt acısından bir faciya gibi geliyor bana şnorkel aslında icinde bir takım havalandırmayı kolaylaştıran bir tribün yada bir pervane gerektirmeli diye düşünüyorum yanlış bizlere faydası olmayan şeylere para harcamayalım derim ama deneyen varsa aracımıza sıkıntı vermiyorsa bende alabilirim
bu degerlendirmenize katılmamaktayım şınorkelin iç yapısını çok iyi bir şekilde safari şınorkellerinin buroşurunden netten baktık
sadece kafa kısmında su girişini tahliye edecek kanalcıklar var buda aşırı yagmurlu havalarda seyir esnasında giren suyun tahliyesi içindir
halk arasında yanlış bilinen yagmurlu havalarda kafayı ters çevirme durumu ters türbülansla havafilitresindeki havanın geri çekilmesine neden olabileceginden yanlışdır . bu yüzden bu kanalcıklar var giren suyu tahliye eder .gerisi temiz havayı filtreye ulaştıran bir boru başka bir özelligi yok araştırın görün yakıt sarfiyatını çok az etkiler ama bunu performans olarak geri kazandırır
özel sipariş üzerine yapmış oldugumuz cj modelini kendi garajımdan inceleyebilirsiniz
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=48136.msg773431;topicseen#msg773431
Uğur Bey Merhaba,
Çok meşakatli birçalışma, el emeği göz nuru.
Şnorkel altında bir yerde bir acil durum su tahliye tapası bulunuyor mu? Kazara (yıkama esnasında) şnorkelen içeri su girerse bu suyun bir yerde kalıp motora gitmemesi için bir oda bulunuyor mu?
Bilgisi olandan konu hakkında yanıt bekliyorum.
@Özgür bey tahliye tıpası bulunmuyor, ancak hava filtresine bağlandığı yerden hotum istenildiğinde çıkarılabiliyor, zaten snorkelden kaputun içine giren boru kısmı snorkelin alt kısmından yukarda olduğu için çok fazla su girmeden borudan içeri girmesi mümkün değil.Tabii böyle bir sistem uygulanabilirdi düşünmedik açıkcası yaparken ancak şimdilik ihtiyaç da duymuyoruz.