KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
vx100 de önde kilit yok sonradan takılıyor , ama bu kriter değil hummerda parçalı akslı ama torsen kilitli, fakat yeni araçlar için devir geçti , abs destekli elektronik kilitler daha popüler, beraberinde tecrübesiz kullanıcılara birçok yeni imkan sunuyor. Şuda bir geçek elektronik oyuncaklar çalışabildiği sürece mekaniklerden daha iyi çalışıyor, daha az parça kırıyor.
prd ben konuyu biraz değiştireceğim, fotoğraftaki duster o şekildeyken geri vitese taksa çıkabilirmi? yani arka aksında kilit veya benzeri bir şey varmı?
Mesud Bey'in de bahsettiği gibi ESP ve ASR olan modellerde, ESP-ASR özelliği aracın askıda kalmamasına, karda daha iyi tutunmasına vs... yardımcı oluyor. Tabi mekanik %100 kilitler gibi değildir bu.
Neden bukadar aşağılıyorsunz duster ları anlayamadım , başka bişeyle kıyaslanacaksa kendi sınıfındakilerle kıyaslanması yerinde olur, bence kendi sınıfına görede başarılı bir araç.
Açıkçası arazide neler yaptığınıda birici elden görmek isterim, heves kırıp gelecek fotoların önünü kesmeyelim bence.
merak ettiğim bir şey var tüm bağımsız süspansiyonlu araçların tekeri böyle havada kalırmı, yoksa altınımı vurur merak ediyorum yoksa 4x4 lere özgü bi sistemmi ?
4x4 bora bir tekeri havada kalıyor 4x2 boradada bir teker havada kalırmı yoksa altınımı vurur
merak ettiğim bir şey var tüm bağımsız süspansiyonlu araçların tekeri böyle havada kalırmı, yoksa altınımı vurur merak ediyorum yoksa 4x4 lere özgü bi sistemmi ?
4x4 bora bir tekeri havada kalıyor 4x2 boradada bir teker havada kalırmı yoksa altınımı vurur