Eger arziye sık sık gireceksen..büyük akselarasyonlarda hafifte olsa sürter..
Ama çaresi var..Arka taraf maksla hafiften oynamayla birşey olmaz.Önleri de ustan halleder..
Zaten AT lastik ne demek. ;D. Tatlı su off roadcısı demek.. ;D
Şaka bir yana kafan rahat olsun..dere tepe çamur v.s dolaşacam diyorsan 225*75*15 al...sıkıntı olmaz..zaten eski lastiginden bunu bilirsin..
çok ekstrem kullanmıyorum zaten aracı,onun için 235 te olabilir aslında.gerçi gönül 235 diyor ama mantığım da 225 diyor ,bakalım aldığım zaman hangisi ağır basıcak ,,
Bu lastikler dünyaca ünlü Amerikan Super Swamper TSL modelleridir.
29" dediğim zaten lastiğin çapı,şöylede düşünebilirisiniz 225/75 -15 gibide düşünebilirsiniz.
Temin konusu ise
peki bu durumda mevcut kullanmakta oldugumuz MTR serisi 235 / 75 / 15 den daha mi hafif ve rahat ?
lastik disleri araligi ve yuksekligi ne gibi fonksoynel artilar ve eksiler sunar ? denemk lazim derim ...
peki bu durumda mevcut kullanmakta oldugumuz MTR serisi 235 / 75 / 15 den daha mi hafif ve rahat ?
lastik disleri araligi ve yuksekligi ne gibi fonksoynel artilar ve eksiler sunar ? denemk lazim derim ...
Evet,mevcutta kullanılan 235/75 R 15 lerden biraz daha olumlu (ebatsal fark)
Fakat lastiğin yapısı gereği,arazideki performansı bu ebat MT ler arasında çok daha başarılı
Bu ebat,özellikle böyle küçük araçlarda sağlam off-road yapmak isteyipte yükseltme ve ebat yüzünden ayna mahruti ile uğraşmak istemiyen sürücüler için en doğru seçenek.
225/75/15 ebatında Wrangler AT/R lastiklerimden ikisi süper ikisi berbat durumdaydı. Zor bulunan bir ebat olduğundan dördünüde değiştirmeye karar verdim ve
215/80/15 Lassa Competus A/T taktım. Azda olsa diğer ebata göre bir yükseklik kazandım. Lassa üzerindekilere göre daha yumuşakki araçta varolan o sertlik kaybolmuş ve neredeyse bütün çatırtılar gitmiş bir otomobil kıvamına gelmiş durumda şuan ferozam
Arazi performansını tam anlamıyla denemiş değilim ama hafif şartlarda Wrangler ATRleri aratmadı kesinlikle...
Selam arkadaşlar.
Ferozama lastik almak istiyorum;fotoğrafda görülenler gibi..
Bu modeller hakkında bilgi paylaşımı yapabilirmiyiz?[attachment=1]
Herkese saygılar.
Teşekkür ederim ismail bey.
Aracımdaki lastikler(malum)çamur için uygun değil;hem çamur;hem'de binek olarak kullandığımda çok fazla rahatsız etmesin istiyorum
İsmail Bey'in sattığı Feroza'da Federal'in MT lastikleri vardı, çok güzel duruyordu, bende Ranger'de Federalin MT lerin kullanıyorum, asfaltta sessiz olduğunu düşünüyorum, tavsiye ederim. isterseniz İsmail Bey'e bir sorun Feroza'da hangi ebattaki Federalleri kullandığını.
Ben sattıgım Ferozada Federal in 30 *9.5*15 vardı.
ses 80-90 100 arası hızlarda iyi de biraz fazlasında gürültü seviyesi var..ama arazide iyi iş yapardı..fakat yagışlı havalarda asfaltta frenleme mesafesi biraz uzun..dikkat.
birde modifiyesiz bu ebat son nokta..büyük salınmlarda yada aşırı zıpmalalarda ön teker çamurluga sürtme yapardı.
O çapta tekerle aracın kilometre saatinde gözüken 100 km/saat normalde 110 km/saatte tekabül ediyordur bence. Zaten Feroza için 100 km/saat bence en ideal yüksek sürat. Siz Torsiyon millerinden yükselmişmiydiniz o lastikleri takınca? Yanlış bilmiyorsam Feridun'da da aynı lastik vardı Feroza'da ve sürtme problemi yoktu diye biliyorum. Dediğiniz gibi yağmurda kötü, birde ben yazında kullandım 13.000 km de diş yüksekilği yarıya düştü.
Federal MT'ler fiyat olarak makul, çamurda iyi ve asfaltta sesi az diye biliyorum. Kullanıyorum memnunum.