bugün arazi işini hallettik sanırım, daha arazide test etme imkanımız olmadı ama göbeği de değiştirince en azından asfaltta bu sefer düzeldi , emin olmak için uzun uzun test ettim
. Sorun arazi dişlisinin kafasının tamamen devreden çıkmamasıymış, elle çevirince bile tık diye yarım kapalı konuma geçiyor , tam kapanması için bayağı çevirmek gerekiyor. Orada işim bitince arabanın arka bilyasını değiştirmek için ümraniye'ye gittim.
Hay gitmez olaydım, bir arabanın aks bilyesini değiştirmek ne kadar zor olabilir demeyin
. İlk önce usta söktü fakat bilyeyi çıkaramadı,ancak tornacıda pres makinesiyle çıkarılması gerekiyormuş. Bilye çıktıktan sonra rulmancıya gittim ama verdiği bilyenin ölçüleri aynı olmasına rağmen ortası bombeli olmadığı için tam oturmadı (bombeliye radiuslu bilye diyolarmış, bana verdiklerinin ortası düz). Uzun lafın kısası çıkardığımız bilyayı geri taktık çünkü radiuslu bilya hiçbir yerde yok, fuzuli yere hem zaman hem de param gitti ama tecrübe oldu en azından siz hazırlıklı olun
Bilyanın kodunu da veriyim de bulamazsanız boşuna sökmeyin: Hepsi için geçerli midir bilmiyorum bendeki KOYO marka kodu
G358021W