merhaba araç ne durumda bilmek lazım 2 tonluk bir araç ve üstündeki lastik tavan sepeti v.s. inanılmaz değiştiriyor eski haline göre mi çekişi kıyaslıyorsunuz yoksa 2.0 binek 1.200 kiloluk bir araca göre mi kıyaslıyorsunuz o önemli bir çok yokuşu bende 100 le girip 3.vites 50 ile tırmanabiliyorum bayılıyor çünkü araç ağır+lastiklerim orjinale göre çok büyük?
Eğer eskiye göre bir çekiş problemi varsa bu araçlarda tek tırnak 0,7-0,8 mm buji kullanın buji kablolarının durumuna tekrar bir bakın, arıza ışığı yanıyorsa hava akış metrenin fişini çıkartıp birde öyle tur atın hatta mümkünse fişini çektikten sonra akü kutup başını bi 10 dk söküp takın. Düzelme varsa aliexpress ten yan sanayi akış metre getirebilirsiniz. Eksoz'un motora ilk bağlantı yeri manifolt çıkışında oksijen sensörü var bunun durumuna bağlantılarına sökebilirseniz temizliğine bakın. Son olarak vuruntu sensörü başka bir sayfada paylaşmıştım eğer arıza veriyorsa araba kendini korumaya alıyor gaz yemiyor patlama yapıyor tepki vermiyor bu sensörlerin bir çoğunun fişini çekip çekip denemeler yaptığım için inanın hepsinin farkını biliyorum sizde deneyebilirsiniz.(krank sensörü hariç o çekiliyken çalıştıramazsınız)