Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan sehzata Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 120
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 58,252
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

tabana halı döşemedim çünkü arac ıslanınca o halılar kurumuyor ve koku yapıyor,


tabana önce temizlik sonra en az 10 yıl paslanmazlık garantisi olan boya attım,


boyadan sonra ısı yalıtımında kullanılan ismini tam bilmiyorum, döşemecime uğrarsam sorarım, sanırım şilte olabilir. içi köpük gibi boşluklu dış yüzey pütürlü ve deliksiz. 5-8mm kalınlığında. normalde bu malzemeyi evlerde parke altlarında da kullanıyorlar.


şilteyi güzelce kalıplayıp kesip yapıştırdıktan sonra üzerine son kat olarak, plastik döşeme yaptım. 3-4mm kalınlığı vardı sanırım.


aracın taban sacında orjinal su boşaltım deliklerini hiç bozmadım, olurda içine su girerse tapaları açıp buralardan boşalabilir.
 

Etiketler
Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

kmert' Alıntı:
kardeşim sen ona birde 35 xtremleri tak bak nasıl kükrüyo o toyota...selamlar


35 değilde çünkü şehir içinde eşimde kullanıyor, bulabilirsem 32 veya 33 takacağım, yükseltme yapmak istemiyorum.


sizin deff kodu nedir, G144 mü?


aracınız çok güzel olmuş
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

Serko' Alıntı:
Ankara'da birisi 35 lastik taktı, ayna, mahruti kırıldı. Bu MTA'dan çıkanların dişli oranı nedir, 35 takmak için ne oran gerekir bilmiyorum ama standart haliyle kırdığına şahit olduk.




gülümsüyorum ama bir yandan da üzülüyorum. bilinçsiz lastik takmak çoğu araçta sonucu ortaya çıkarıyor, bu işte sizler kadar deneyimim belki yoktur ama lastik büyütürken çoğu kişiye offset li jant kullanmayın ve lastiğin taban genişliğini çok artırmayın diye söylüyoruz ama nafile.


bende ki oran 4.875


örneğin aracınızda %100 kilit var ise insa turbo ve siverstone xtreme kullanmak akıl karı değil.


aynı şekilde direksiyon tam sağ sol da büyük lastik ile gazlamak ???


bunun gibi standart araçlardan tek kırılmayan Patroller, o da kırılır ama daha zor, Toyota larda ise patrol kadar olmasa da sağlam fakat lastik genişliği ve off set janta dikkat etmek gerekiyor.


birebir aynı olayı bende suzukide yaşadım.


görsellik yerine biraz daha işlevsellik ve bilimi hesaba katarak araçları yapılandırsak daha iyi olur gibi, yada yurtdışında bir sürü forum var, adamlar bizden bu konuda en az 20 yıl ileride, oradaki yapılanlara bakarak devam etsek daha iyi olur, sonuçta amerika yı baştan keşfetmeye gerek yok
 


Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70



Nasıl görmedim açtıgın topigi Şehzat kardeşim ya...

Tekrar hayırlı olsun aracın...güzel olmuş..

Sakın 33" lastikten fazlasını takma..Hem motor gücü hemde dif. oranımız için son ölçü bu..Ben bunca zamandır kullanıyorum..

Çok şükür hiçbir sorunla karşılaşmadım..Bende de senin gibi 4.875 oran var..Sadece yokuş yukarı ve asfaltta normal viteste son hıza

çıkmakta biraz zorlanıyor.Ama arazi vitesinde yapmadıgı yok..

Tavsiyem iyi bir vinç mutlaka tak...
 



Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70



Teşekkür ederim İsmail Abi,


aklımda 235 85 R16 yada 7.50 R16 lastik var. bunlarda 32 inc e denk gelir.


bende de aynı, hızlanma biraz zayıf(diğer aracım 178 BG olunca ;D )[SIZE=78%], malum turbo yok makinada. ama sorun değil ben bu halini de sevdim. arazi de dediğiniz gibi gayet güçlü. [/SIZE]


hatta altındaki lastikler küçük geldiğinden ve diff. oranından dolayı arazi de hiç 1. vites kullanmıyorum desem yeridir. çoğunlukla 2-3


vinç işine gelince, çin malı falan pek kullanmak istemiyorum, warn düşünüyorum ama bana fiyatları biraz fazla geliyor, 2. el temiz warn bulursam belki ileriki zamanlarda ama öncelikle lastik arıyorum, silverstone - insa turbo yada bulamazsam çapalama insa turbo kalmamış hiç bir yerde bende çıkma arıyorum umarım bulurum.
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

sıra şnorkel montajına gelmişti artık


montaj öncesi deneme turları







 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

şablonu kaybedince iş başa düştü, araç üstünde şablon çıkardık ;D

sonrasında kaput altında elimizin altına dolaşacak yerleri söküp boşalttım





 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

en içimin acıdığı AN :-\ delip kesme







 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

son olarak toparlayıp, kesim yerlerini zımparaladıktan ve paslanmaması için ilaçladıktan sonra montajın bittiği mutlu son ;D









 



Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

Birde motor içi bağlantı görüntülerini rica edebilirmiyiz
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

motor içini herkesin merak ettiğinden eminim, zor yanlarından biri de burası ;D know how ;D

şaka bir yana 2 tane S boru ile iş çözülüyor, sadece araya uygun paslanmaz rekor bağlamak kalıyor.

şu anda fotoğraf yok elimde, akşam otoparka inip çekerim.
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70



Güzel olmuş...bol sulu çukurlara-iatalyan çukurlarına girmek nasip olur inşallah.. ;D ;D
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

Bendeki snorkel iç baglanısı bu şekilde idi..



 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

mdr' Alıntı:
Güzel olmuş...bol sulu çukurlara-iatalyan çukurlarına girmek nasip olur inşallah.. ;D ;D

Teşekkür ederim İsmail abi, güzel dilekleriniz için
 



Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70

mdr' Alıntı:
Bendeki snorkel iç baglanısı bu şekilde idi..

bendeki de neredeyse aynı sayılır, ama kullandıgınız borunun benzerinden daha önce pajeroda kullanmıştık, motor içi sıcaklığı artınca ve alttan su gelince, boru garip şekillere girmeye başladı. onun için bu defa radyatör su hortumları kullandım, biraz pahalıya geldi ama güzel oldu

bu arada kaputtaki izolasyonu siz mi yaptınız faydası oldu mu? yada zararı sıcaklık gibi? güzel görünüyor.
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...