aklıma gelen bakılacak noktaları yazayım, daha sonra eklemeler olursa
öncelikle usta / servis
- motor
- şanzıman, arazi şanzımanı
tam olarak bakacak, teste çıkacak, sonrasında değişmedi ya da daha önce tamir görmediyse
oskijen sensörleri, aklıma gelmeyen başka sensörler de var, radyatör, soğutma sıvısı geçen bütün hortumlar, dif yağlari elektrik sistemi ve klima (flaplar bozuluyor, üfleme yapmıyor ya da istenilen bölgeye üfleme yapmıyor), klima radyatörü gibi kısımları da kontrol edecek.
lastik yılı ve akü de önemli.
her şey tamam ise ya da arıza var ve ne olduğu biliniyor ise;
LPG kiti ne marka ise servisine gidip önceki bakımların ne zaman yapıldığı, kitin ne zaman kaç km de takıldığı (km orijinal mi buradan da anlaşılabilir) kontrolü yapılacak.
bunların sonunda 3 aşağı 5 yukarı çıkabilecek masrafları görmüş olursunuz. tabi 16-17 yaşında araç kapalı devrelerde yarın masraf çıkmayacağının garantisi olamaz, bunu da unutmayın.