axle wrap işi ta cj lerden beri uğraştığım konular arasında. onu hallederiz. Diferansiyellerin aynı araçtan çıktığını iddia etti adam .. bende dedim bak farklı olursa bir anlamı yok dedim. Rauf ustanın oraya indirecek açıp bakıp sayacaklar. Üzerinde ikisininde aynı renk boya kalıntılarım gördüm gibi geldi. Ama 50 derecede 120 kg bir adam, beyaz üstbaş ile yağlı motorların üzerinde atlama haraketleri yaparak incelemeye çalıştım. 2-3 tane daha varmış aynı aracı bulur gönderirler diye düşünüyorum..
fotolara dikkatli bakıldığında iki diffin de üzerinde koyu mavi boya kalıntıları var. Bunlara güvendim. Ama şimdi baktım da etraftaki bütün dingillerde mavi boya var ;D
fotolara dikkatli bakıldığında iki diffin de üzerinde koyu mavi boya kalıntıları var. Bunlara güvendim. Ama şimdi baktım da etraftaki bütün dingillerde mavi boya var ;D
Kesinlikle aynı aracın olamaz Göktğ onlar farklı modellerin dingilleri, Yavuz Ç .nin dikkat çektiği konuda önemli ayna mahruti oranları aynı olsa bile portalların içindeki redüksüyon oranı tamamen değiştirir. Dur kontrol ediyorum redüksiyon oranları neymiş diye.
Kesinlikle aynı aracın olamaz Göktğ onlar farklı modellerin dingilleri, Yavuz Ç .nin dikkat çektiği konuda önemli ayna mahruti oranları aynı olsa bile portalların içindeki redüksüyon oranı tamamen değiştirir. Dur kontrol ediyorum redüksiyon oranları neymiş diye.
Baktım biri 2,13 (404) Diğeri 2,07 (406/416/1300/1700) Ayna mahruti 3,54 (404) diğerleri 3,14 (406/416/1300/1700) Düşük bir ihtimal ama 1300/1700 serisinin birde Hi-Speed dingilleri varmış onlarda oranlar bambaşka ki Türkiyede olma ihtimali çok düşük, oranlar şöyle Ayna mahruti: 2.55:1 Portal: 2.07:1 Final Ratio :5.31:1
Yavuz abi bir de erdem ustanın orada mahrutiye boru anahtarını taktık çevirdik. Saat yönüne çevirdiğimizde geriye doğru gidecek araç. Unimog şanzımandan mı ters dönüyor? anlamadım. diferansiyeli ters çevirsek doğru dönecek. Bu defa yağlamada filan problem olur mu acaba?
Armut kısmı kovanlara doğru sağlı sollu vidalı olanlar 406/416 daha yenilerinde 1300/1700 serisinin, kovanı sabit olanlar 404 lerin dingilleri. 404 de kilitler mekanik, diğerlerinin bazılarında mekanik bazılarında sanıyorum hidrolik yada pnömatik.
Yavuz abi bir de erdem ustanın orada mahrutiye boru anahtarını taktık çevirdik. Saat yönüne çevirdiğimizde geriye doğru gidecek araç. Unimog şanzımandan mı ters dönüyor? anlamadım. diferansiyeli ters çevirsek doğru dönecek. Bu defa yağlamada filan problem olur mu acaba?
olmaz abicim akslar terse dönüyor doğrudur ama portal kısmı 2 dişliden oluşuyor dolayısıyla aksın ters yönüne dönüyor. 3 dişki kullanan modellerde aksla tekerler aynı yöne dönüyor.
Armut kısmı kovanlara doğru sağlı sollu vidalı olanlar 406/416 daha yenilerinde 1300/1700 serisinin, kovanı sabit olanlar 404 lerin dingilleri. 404 de kilitler mekanik, diğerlerinin bazılarında mekanik bazılarında sanıyorum hidrolik yada pnömatik.
ön ve arka kısmı da sağlı sollu vidalar var. o resimde yeni modelin var onu karıştırmayalım.. Şimdi aşağıya iki tane foto koyacağım birisi ön birisi arka..
BU ARKA
BU DA ÖN yalnızca kafası gözüküyor armut kısmı kovana civata ile bağlı..