çok incelemedim ama np205 zaten çok aşağıda duruyordu. Şaftları zaten sevmem. Ama birleştirmemiz 1 şaft iptal olacak 3 şaftın boyu değişecek. lastikleri takıp yükseltmeyi yapıp açılara bakacağız.. ama amerikan amerikan bilindik candan yakın hepsi. öpüp koklayasım geliyor. Mercedesten sonra ;D
bu konuyu takip etmekte yarar görüyorum benimde dede den kalma memlekette bir ford 250 lim var zaman içerisinde off roadda tecrübe edindikçe onuda tamamen araziye sokmayı düşünüyorum bu link te paylaşılan bilgiler yararlı olucaktır iyi günler dilerim
iki taneden arka taraftakini normal pozisyonda , öndekini eksenel olarak 180 ila 270 derece kadar çevirerek bağla.Araba zaten uzun arazi kutusu yaklaşık 150 mm gelir, 40'da flanş eder en fazla 200 mm. araba zaten beşbuçuk metre, sorun olmaz.manyak bir arazisi olur, tren bile çeker.
iki taneden arka taraftakini normal pozisyonda , öndekini eksenel olarak 180 ila 270 derece kadar çevirerek bağla.Araba zaten uzun arazi kutusu yaklaşık 150 mm gelir, 40'da flanş eder en fazla 200 mm. araba zaten beşbuçuk metre, sorun olmaz.manyak bir arazisi olur, tren bile çeker.
göktuğ öndekini çevirecen ters tarafa yatıracakasın. Arkadakinden öne uzatacaksın.Öndeki kutunun öne giden kısmını içinden iptal et. Sadece rediksiyonunu kullan öndekinin piriz direkt. iki çarpı low olacak. düz duvara çıkacaksın.