Hurda Defender

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan erthem Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 7
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 11,349

erthem

Moderatör
Mesajlar
2,379
Tepkime Puanı
16
Yer
Ordu
Abiler Sizce Ben Bu Araçın Restrasyonu İçin, Nereden Başlamalıyım?
İçtenmii?
Dıştanmii?
Tavsiyelerinizi Bekliyorum ;D ;D ;D ;D












alıntı
 

Etiketler
erthem' Alıntı:
Abiler Sizce Ben Bu Araçın Restrasyonu İçin, Nereden Başlamalıyım?
İçtenmii?
Dıştanmii?
Tavsiyelerinizi Bekliyorum ;D ;D ;D ;D

Abi hiç başlama bu seri III herşeyi zor bulunur ;D
 







Bu aracı bilmem de benim Seri 3 için yerlisinden, yabancısına çeşit çeşit parça bulabiliyordum Ankara ve İstanbul LR parçacılarında. İngiltere'de Defender öncesi araçları hala yürütüyorlar ama daha çok hobi amaçlı.
Aracımı sattıktan sonra kendi kendime 5 yaşından büyük, Alman veya Japon ise 10 yaşından büyük araç almayacağım diye söz vermiştim. Bu kural hala geçerli. Ama tarih tekerrürden ibaret. ;D
Orijinal her bir poryada iki ince kolu çevirerek devreye giren porya kilitlerim bozulduğunda da yerli malı yurdun malı diyerek yerli porya kilitleri taktırmıştım. Sene 99 fiyat 35 milyon TL. Yabancısı 50 milyondu. Sonradan teki kırılınca aynı fiyata geldi. ;D
Bir de Defender'ın en güzel yanı bu araçlara büyük lastik takacaksanız yükseltme kitine bir seviyeye kadar gerek yok. Veya tampon zaten çelik ve ufak rötuşla vinç bağlanabiliyor. Snorkeli ucuz. Bütün off-road modifikasyonunu Bearmarch kataloğundan beğenip fahiş olmayan fiyatlara yaptırabiliyorsunuz. Bir de Seri 3'e göre daha güvenilir, sorun çıkarmayan araçlarsa ideal araç oluyorlar sadece arazi amaçlı kullanım için.