Isuzu D-max 1.9 Ddi 150 Bg Hakkında Düşünceleriniz Nelerdir.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan yesilceli Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 4
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 11,202

yesilceli

Ana Kamp
Mesajlar
31
Tepkime Puanı
6
Selamlar...
Sıkı bi d max tabipcisiyim,yeni gelecek araç hakkında bu araçlara ilgisi olan Gezenbilir takiçilerinin düşüncelerini paylaşmasını bekliyorum.Yeni Isuzu D-max ses getirecek gibi duruyor,yapılan makyaj hayli başarılı olmuş bence.İçindeki değişiklikler panel,tft dokunmatik ekran,tavana yerleştirilmiş hoparlörler gibi.Sanırım birde düğmeli ASR eklenmiş araç kumda buzda karda daha iyi çekişe sahip olabilir bu özellikle.Bunlar gayet güzel ama 1.9 Ddi 150 Bg ve 350 NM Tork veriyormuş bu motora sahip 4x4 araç Türkiye ye gelirse (hiçbir forumda 1.9 Ddi motorun 4x4 yok ama Anadolu Isuzu nun verdiği bi ropörtaj da Isuzu D max 1.9 Ddi motorla hem yakıt tasarrufu hemde 4x4 veya 4x2 versiyonlarinda vergi avanyajı sağlacak diyor.Bu ropörtaj 4x4 versiyonun bu motorla geleceği yönünde.)onroad ve offroad sürüşlerde bu motor yeterli olur mu?Tam anlamıyla bi performas alınabilir mi?

Yorumlarınızı bekliyorum.
SAYGILAR...
 
Tepkiler: YOL

Merhaba,

Öncelikle 350Nm ciddi bir torktur. Şu an piyasadaki 2500cc D-max'ler 400Nm torka sahip. D-max'in muadili pick-up'lar da 340-400Nm arası torka sahip.

Off-roadda en çok kullanılan araçlardan olan Land Rover Discovery'nin (manuel şanzımanlı) 300Tdi motorunun 264Nm olduğunu ve bu araçların en gencinin 17 yaşında olup, 17-22 yıllık bir motorun hala aynı torku üretemeyeceği halde en iyi off-road araçlarından biri olduğunu düşünürsek, 350Nm'nin hiç de küçümsenmeyecek bir tork olduğunu daha iyi anlarız.

Kısaca, yakıt tasarrufu ve vergi avantajı aradaki 50Nm'lik farktan çok daha önemli olacaktır
 

Merhaba
Cevap için teşekkürler Sedat abi.Büyüğümsünüz abi demek istedim.Bizde D max kullanıcısıyız aynı zaman da,sizin ısuzu ile alakalı bütün yorum ve belgesellerinizi takip etmeye çalışıyorum.Tabi ki 350 nm tork güzel tork fakat kullanıcısına daha çok 1.9 motor pikap mı olurmuş dedirte bilir.Asıl dikkatimi çeken ise maksimum torku 1800-2200 d/d da veriyor olması bu sebepten rakiplerinden bir nebze zayıf kalabilir,şaun 2500 cc olan D maxler 1400 d/d da 400nm maksimum tork veriyor,dediğiniz gibi yakıt ve vergi için biçilmiş kaftan.Ve bir video da 1.9cc ddi 150 bg 350 nm torklu 4x2 versiyonu olan Isuzu D max 50.5 tonluk kamyonu çekiyor ve yakıt tüketimi de 100 kilometre de 6.7 litre olarak görünüyordu,bu beni çok heycanlandırdı sabırsızlıkla aracın gelmesini bekliyorum.D max gerçekten güçlü çevik seri ve çok sağlam bi araç.

Saygılar...
 

Çok haklısın. O laflar edilecek Ama teknoloji ilerledikçe daha küçük motorlardan daha yüksek beygir ve torklar elde edilecek. Buradaki asıl amaçlardan biri aynı gücü daha az yakıt ve emisyonla elde edebilmek. Talep de bu yönde, Amerika'da bile.

Şu anki 2500cc D-max'ler çift turbo olduğu için alt devirde bile yüksek tork veriyor. Anladığım kadarıyla 1.9lt motorlarda çift turbo olmayacak. 6,7lt yakıt tüketimiyse iddialı bir rakam. Duster'a rakip olabilecek kadar hem de
 

Bir forumda okumuştum doğru yazıldıysa 1.9 ddi motorlarda çift turboluymuş.Evet yakıt videoda görünen o ve 50.5 tonu çekerken ki yakıt tüketimi 6.7 lt,şimdi birkez daha izledim ve heycanlandım.
Ve bi güzel haber daha okudum 1 ay kadar önce Isuzu artık Mazdaya pikap yapacak resmi olarak anlaşılmış