istepne operasyonu varda sıra gelmedi, bazende iptal etsem mi diyorum
PTO vinci arkaya takmaya karar verdik... birara kolları sıvamak gerekecek... 37 lastik + 2 Jerrycan taşıyacak bir istepne taşıyıcı ve altına mekanik vinc için tabla yapılacak... bu arada benzin deposu felan küçülecek galba vs...vs..vs... bitmeyecek.....
PTO ile ben olsam hiç uğraşmam, sağlam akü veya çift akü arkaya sökülüp takılabilen 9000 lik bir vinc bomba gibi olur, attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmeli bence.
PTO yeri boş kalsın, oraya 1500 euro civarı sıfır, under drive veya over drive takarsın (GKN) bence daha işlevsel olur. istersen düz duvara çıkarsın istersen uzun yolda ekonomi yaparsın.
Öne zaten 10.000'lik WARN takılıyor... iki tane 110Amperlik Bosch planım var V8i attıktan sonra koymam lazım kaputun içinde yer kalacak mı bilemiyorum malum bizde yer sıkıntısı mevcut.
Bir tanesi sürücü tarafından öne ve/veya arkaya giden (ana şanzımanın yanında) , diğeri tam merkezden arkaya giden (arazi şanzımanının ortasında) PTOm var
ne yapıcam bunları?
discovery-V8' Alıntı:
PTO ile ben olsam hiç uğraşmam, sağlam akü veya çift akü arkaya sökülüp takılabilen 9000 lik bir vinc bomba gibi olur, attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmeli bence.
PTO yeri boş kalsın, oraya 1500 euro civarı sıfır, under drive veya over drive takarsın (GKN) bence daha işlevsel olur. istersen düz duvara çıkarsın istersen uzun yolda ekonomi yaparsın.
Öne zaten 10.000'lik WARN takılıyor... iki tane 110Amperlik Bosch planım var V8i attıktan sonra koymam lazım kaputun içinde yer kalacak mı bilemiyorum malum bizde yer sıkıntısı mevcut.
Bir tanesi sürücü tarafından öne ve/veya arkaya giden (ana şanzımanın yanında) , diğeri tam merkezden arkaya giden (arazi şanzımanının ortasında) PTOm var
Hepsi aynı anda girer, arazinin overdrive'nı buldum PTO'ya takılmıyor direk ana shaftın arkasına takılıyor bir kolda ordan çıkaralım ;D
araziyi boşa alıp pto'ları devreye sokabiliyorum.... bana underdrive lazım... dana18 için underdriveı olan...