guzel bır çalişma olacaği kesin ama ufak bir sorun var kafamda bu araçların vergılerının artması gıbı bı olay söz konusuyken bu araçlara bu kadar masraf etmek ne kadar doğru yaklasık ıkı yıl ıcınde bu araçların yarı bedelı gıbı rakamın vergı verılmesı soz konusu o zaman yapılan masraflar ve bu araçlar ne olacak hurdayamı gıdecek.Burda bunları yazarken aynı hazın sonu bekledığı için bende muzdarıpım
bende sizin gibi diyorum ama gunumuz sartlarında kaç kışı bunu yapabılır veya bız de yapabılırmıyız taşıma suyla ne kadar değirmen döner. taşi taşi nereye kadar bezer verırız hurdaya ama kanun çalişmaları yapılıyormuş eskı model motoru buyuk araçalara cevreyı kırletıklerı ıcın ufak motorlu araçlara yonlendırmel için cıkacakmiş
ön ve arka diffleri değiştirdik...avrupada en çok uygulanan öne hp dana30 ve arkaya ford8.8 koyduk...
ön hp dana 30 için mevcut aksları attık yerine hd 30 freze aks, ve 30 freze arb kilit taktık..
yine ön için içe ve dışa truss kit montajını hallettik...
arkada kullanılan ford 8.8 için ise tüm kol bağlantılarını yurt dışından getirttik..
yine arkaya arb kilit taktık..