Kaloriferi Isıtmayan Arkadaşlar Buraya

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan nazifayvazoglu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 50
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 266,888

geçmiş olsun umarım bir sıkıntı çıkarmaz.

bu yapılan işlem ömrünün sonuna yaklaşan bir radyotörün delinmesine yol açabilir çok dikkatli olmak lazım. işlem sonrasında çok iyi temizlenmeden sisteme bağlanmamalıdır.
 

Etiketler
Onur bey inş ısıtmada bir sorun çıkmaz
benimde aynı sorunla başım dertte bende deneyecegim...
 


dogru hocam parçacıya sordum 300 euro dedi fakat bu modellerde peteğin bakır olma durumu varmış değmez bence temizlet dedi..temizletmek sıkıntı değil malum ön göğüs komple iniyor usta iyi olmassa bide onla uğraş ...hem zaten dediğim gibi kireç çözücüyüde direk koymadım sulandırdım ,çıkış hortumunuda açtığım için giren sıvı direk dışarı tahliye oldu 5-10 dakika bekledim yere baktıgımda suyun rengi beaz sabun gibiydi demekki açmış ...biraz suylada içini temizledim taktım hortumları devam inş. sorun çıkmaz yoksa kış günü çoluk çoçuk perişan ederiz

hüseyin bey evt gayet iyi ısıttı ;deneyin ama dediğim gibi çözeltiyi az katın ve sıvılandırın yoksa malum yılların radyatörü az parada değil 300 euro dediler gerçi bir arkadaş aynı radyatörü yarı fiyatına bulurum ank.dan dedi yok olmaz radyatör sorununuz olursa özelden yazın toptancının adresinide öğrenir Ank. daki arkadaşlara verebilirim ,,arkadaş geçenlerde kedigözü mercedese almş aynı parçayı yarı fiyatına tüm araçlarınkini temin ediyorlarmış...
 


Onur bey tesekkürler ben zaten radyatörü yaptırdım daha önce sorun yoktu yapıldıktan sonra problem cıkardı
malum servisler para kazanmak için...
neyse ins gögüsü söktürtmeden hallederim
bu arada kullandıgınız çözücü ne marka?
 



por çöz kireç çözücü
bence en etkilisi bu malum sıkıntımız kireci çözmek
ondan önce bir servisten gittim bir karışım aldım ama bi numara çıkmadı adı çözücü işte neyse
ama por çöz kesin çözüm 1/5 oranda suyla karıştırın kullanın eğer Ank.da iseniz uğrayın yardımcı olayım söker takarız
 

Çok iyi olur bende ankara'dayım müsait oldugunuz bir zaman halledebiliriz
 

mrb aracınızdaki proplem tüp su girişlerinin yanlış baglatı olmasıdan dolayı ısıtma proplemı oldugunu bulması guzel ustanın kalıtesını ortaya cıkarıyor
bıızım işimiz kalorıfer ve radyatör kocaelınde hızmet vermekteyız aracınızın kalorıferı tıkandı veya paslanmıs tam devırdaım etmıyor petek tıkalı yada tıkanmaya megıllı olabılır o yuzden kendı ımalatımız olan kalorıfer temızleme robotumuzla 30 dakıka kalorıfer petegınızı temızlıyoruz ve ısınmaya baslıyorsunuz ve yuksek malıyetlerden kurtarıyoz
 

Slm,
Ben yeni katılan biri olarak daha önce bahsedilen tüm önerileri okudum ve hepsini daha önce uyguladım. Kısaca anlatırsam İzmirden Pejo 106 aldım. Sıcak memleket olduğu için daha önceki sahibi termostadı söktürmüş, ilk iş olarak termostad taktırdım, sonuç hüsran daha sonra kalorifer peteğini porçözle temizlettim, sonuç yine hüsran ve en son olarak kalorifer peteğini değiştirdim maalesef sonuç yine hüsran bir sürü para ve zaman harcamama rağmen kaloriferi iyi ısıtır hale getiremedim lütfen yardımcı olurmusunuz başka ne olabilir. Ayrıca konuyu açan arkadaş Lpg bağlantısı yapılırıken ters bağlantıdan olabilir demiş bende bu işlemlerden önce Lpg taktırmıştım acaba bağlantı ters olduğu içinmi ısıtmıyor birde şu elektrikçinin iletişim bilgilerini yazarsanız çok seviniri.
Birde ön konsoldan bazen lıkır lıkır ses geliyor bu işle bir alakası varmıdır.
 

Ynt: Kaloriferi Isıtmayan Arkadaşlar Buraya



bence su dolaşım sisteminde kaçak veya hava var. havasını aldırıp hergün su seviyesini kontrol edin.
 



Ynt: Kaloriferi Isıtmayan Arkadaşlar Buraya

sanırım 2 sene sonra konuyu hortlattım
 


Ynt: Kaloriferi Isıtmayan Arkadaşlar Buraya



Mrb
2000 model grand cherokee wj içinde parça temin ederlermi acaba uygun fiyata antalyadan slmlr
 

Ynt: Kaloriferi Isıtmayan Arkadaşlar Buraya

2001 WJ 4.7 AZC sistemde 54 hata kodunu aldım. Klimada ise hata kodu yok. Araştırdığımda 54 kodunun Left temperature door travel too large hatası olduğunu anladım. Bu yazılımsal bir kalibrasyon hatası mı yoksa donanımsal birşey mi acaba?

Sorunum şu, göğüs ızgaralarının 5 tanesinin sadece 2 tanesi üfleme yapıyor ve aracım iyi ısınmıyor.

Aşağıdaki çözümü buldum. Deneyeceğim. Güç dağılım merkezinden iod sigortasını çıkartmam gerekiyor.

Calibrating AZC door actuators

Calibrate the door actuators after making any repairs to the AZC system. To calibrate the door actuators proceed as follows:

1. Turn the ignition on.
2. Set the AZC to automatic.
3. Turn the ignition off.
4. Remove the IOD fuse from the Power Distribution Center. Wait several seconds, and then install the IOD fuse.
5. Turn the ignition on. Do not touch any of the AZC controls for at least one minute to allow the calibration function to run to completion.


Every 20 key cycles the AZC head initiates a re-calibration routine which identifies pulse counts required to achieve full door travel. Also during this routine all modes and functions are validated as functional. When the self calibration routine is complete, the control head resets itself to its last settings.

The air conditioning compressor will engage in certain modes to cool and remove moisture from air entering the passenger compartment. The AZC control, when it is not set in the auto mode, always defaults to A/C enabled. The LED illuminates when the control requests A/C. The customer must toggle A/C off by depressing the button every time he turns to manual mode or the A/C is enabled. Additionally, when the vehicle is off for a "calibratable" amount of time, automatic A/C is again enabled and the customer must again force it off by depressing the button.
 

Ynt: Kaloriferi Isıtmayan Arkadaşlar Buraya

Arkadaşlar, bu kalibrasyon olayını denedim. Hava gelmeyen ızgaralardan halen hava gelmiyor ama kalibrasyon sonucu son değerlerde ılık olan aracım artık 23-24 derece seviyelerinde çok sıcak oluyor.

Bu kalibrasyonu yapmak için aracı çalıştırın, kaloriferin hem konum hem güç düğmelerini auto moda alın. Aracı kapatın. Kaputta akünün arkasındaki sigorta kısmını açın. Aşağıda görülen resimde 15 numaralı sigortayı çıkartıp birkaç saniye bekleyin. Ben 1 dakika bekledim. Tekrar takın. Ve aracı çalıştırın. 1 dakika bekleyin. Ben 2-3 dakika bekledim. İşlem tamamdır.

 



Ynt: Kaloriferi Isıtmayan Arkadaşlar Buraya

Bende şimdi sizden bahsedecektim..adresinizi bilmiyordum ama kocaelinde faaliyet gösterdiğinizi duymuştum..yaptıran arkadaşlarım çok memnun kalmış ve tavsiye etmişlerdi..T3 lerde de aynı sorun yaşanıyor ve göğüslük sökmeden uygulama çok iyi bence ..başarılarınızın devamını dilerim..