Karar Veremedim

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan theFaceFistingCyborg Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,545
Mesajlar
282
Tepkime Puanı
4
Birbuçuk yıldır Ranger 4x2 XLT kullanmaktayım. Arazide biraz eğlendikten sonra (yüksek araç alış sebebim zeytinliğe giderken traktör izlerinden dolayı normal bineklerin altını vurmamdı) 4x4 araç almaya karar verdim. Ancak pick-up kullandıktan sonra, 4WD olsa bile bir daha binek bir araca (yani SUV'lar dahil) binmeyeceğimi anladım. Bu sebeple 4x4 pick-uplara bakmaya başladım. Zaten kullandığım araç Ranger olduğu için, ilk baktığım araç yeni Wildtrak oldu. Özellikleri, gerçekten çok etkileyici; 3.2 motor da çok cezbedici (MTV'yle pek derdim yok). Ancak haziran ayından beri, ne zaman Türkiye'ye geleceğini söylemiyor Ford bayileri (nette araştırınca bu problemin bütün dünyada da geçerli olduğunu gördüm, Türkiye'ye hiç gelmedi, dünyada da çok az arz ediliyor. Devasa bekleme sıraları var).

Ben de beklemekten sıkıldım ve diğer markalara göz gezdirdim tekrar. Yeni Wildtrak'a rakip olabilecek bir tek Amarok olduğunu gördüm (arka diferansiyel opsiyonu sayesinde). Ancak VW'nin de pick-up deneyiminin birkaç yıllık olduğunu bildiğim için de emin olamadım. VW iyi araç yapar bunu biliyorum, ama arazide gidecek pick-up da deneyim işi, benim gibi %30 onroad olacak, onun dışında toprak yollar ve hafif offroad yapacak birine çok masraf çıkartır mı acaba?

Ranger'in yeni kasasının yuvarlaklaşması bu arada hoşuma gitmedi, köşeli Amarok ise oldukça hoşuma gidiyor.

Aralık indiriminden yararlanıp bir Amarok sahibi olsam mı yoksa belirsiz süre boyunca yeni Wildtrak'ı mı beklesem karar veremedim.
 

Etiketler
Ynt: Karar Veremedim

Merhaba,Amarok kullanicisi degilim.Ancak VW nin pick up deneyimi cok eskilere dayanir.
Cift kabin,tek kabin ve van olarak ben altmisli yillardan beri hafif ticari uretimlerini biliyorum.
Ayrica yetmisli yillarda K 70 gibi onu olan bir kamyonetleri de vardi.
Ikinci dunya savasinda Kubelwagen modeli ile yakin gecmiste Touareg ve Tiguan malumunuz.
Aklinizda yinede Wildtrak soru isareti kalacagini tahmin ediyorum.
Az daha sabredin,acele karar vermeyin diye nacizane tavsiyede bulunuyorum.
Ama, saati geldi, artik dayanamiyorum diyorsaniz Amarok kotu bir tercih degildir.
Hayirlisi olsun.
 

Ynt: Karar Veremedim

merhabala45 gunluk bir amarok kullanicisiyim otomatik ve diff kilitli bir amarok aldim basta cok tereddut ettim fakat simdi iyiki almisim diyorum benim iişm turizm olmasina karsin hafta sonlari soft offroad diyebilecegimiz geziler yapiyorum su gecisleri camur orman yollari vs daha once 3 tane arazi araci kullandim grand cherokee 4.7 grand cherokke 2,7 ve land cruiser vx100 bu araclarla gittigim her yere amarokla gittim simdiye dek beni uzmedi hatta henuz diff kilidini devreye bile almadim almaya gerek olmadi yakıt ve performans olarak cok cok iyi arazi sanzman secenegi olmamasina karsin offroad moduna aldiginizda elektronik vites gecis programi degisiyor ve yuksek devirlere kadar siz gaza fazla bassanizda vites degistirmiyor MTV sizi ilgilendirmiyor soylediginiz kadari ile ama 3.2 MTV ve yakiti ile 2.0 MTV ve yakiti topladiginizda cok buyuk fark cikacaktir yıllık tuketiminizde
 

Ynt: Karar Veremedim

Bugün İstanbul'da Otomotion'a gidip 4x2'sini inceleme fırsatı buldum Amarok'un. Broşürde çok iyi duran araç, orada gözüme "sadece iyi" olarak gözüktü. Mekanik diferansiyel'in fazladan para olduğunu broşürde de görmüştüm, ancak basamak, kasa havuzu, roll bar ve kasa kapağı için ekstra ücret talep edildiğini görünce "vay çakal Doğuş" dedim. Biraz daha düşük fiyata Ranger Wildtrak'ta hepsi standart. Bir de üstüne artı olan özellikler var.

Daha fazla paraya daha azını almak içime sinmedi. (Ve lütfen yanlış anlamayın, Amarok kötü araç değil, bunu demeye çalışmıyorum; sadece Ranger Wildtrak ile Amarok Highline arasında fiyat/performans karşılaştırması yapıyorum)

Sanırım Wildtrak bekleyeceğim.

Yorumlarınız için de teşekkürler.
 

Ynt: Karar Veremedim

geçen hafta resimdeki aracı kullandım offroas modifiyesinden sonra araç motoru çok güçsüz olduğunu farkettim ( amarok tan sonra ) her ne kadar 2.2 litrede olsa lastikler ağır geldi
aynı lastikleri amaorkta müşterimin aracında test ettim çok fark var



 



Ynt: Karar Veremedim

elbette renkler ve zevkler tartisilmaz derler ama 2000 motordan beklenmeyecek bir guc var bu aracta belki cift turbo olusundandir ama sonucta 2000 cc den 420 nm ve 180 ps azimsanmayacak bir guc ve elbette sizin hosunuza hangisi gidiyorsa onu almalisiniz