Herkese merhaba,
Konu şu, %40 asfalt-%60 arazi şartlarında kullanılan bir araçta arkada %100 kilit istiyoruz. Neden derseniz %40 oranındaki arazinin nasıl olduğunu bilmiyoruz ve herşeye hazırlıklı olmak istiyoruz. Belli ki takıntılıyız. ;D
Neyse differansiyeli kaynatır mısınız yoksa para verip mesela detroit locker alır mısınız? Neden?
Bana göre kaynatmak daha uygun gibi geliyor. İnternetten araştırdığımda sorunsuz uygulandığını sadece geriye dönüşün olmaması sebebi ile kafada soru işareti yarattığını gördüm. Düşünceleriniz?
Arka diferansiyel kaynatılmaz zaten, ön diferansiyel kaynatılır, arazide hub ile kullanılır, kuru zeminde hub hemen çözülür... her ihtimale karşı WARN'ın Premium Hublarını kullanmak lazım.... yoksa kuruyu biraz gazla dönerek geçerseniz hub patlatır...
Eger diferansiyeli, aksları ,lastikleri gözden çıkarabiliyorsanız ön diferansiyelde kaynak yapılabilir arkada çok sorun olur virajları dönemessiniz ama önde lastikleri aşındıra aşındıra dönersiniz
aslında aracı tamamen gözden çıkarınca kaynak yapılır desek daha dogru olur
youtube'a felan, şahin drift yazın, bakın neler çıkıyor.. çok komikler.....
Bide, sahibinden.com gibi sitelere turbo şahin yazıp arattırın. Offffff neler var neler....
Ben caddeciydim senlerce.... ( kıro değilim asla )
Yanlamak çok keyiflidir....
Arka difi kaynatıp yanlamak amacı bu şahinlerin...
Ön difın zaten driftle işi olmaz
youtube' da Bi Dodge Charger' ın drifti...
Not. Grand Cherokee 5.2 V8' lerdeki makine 70 lerin Charger' larındaki 318 motordur (blok + kapak)
http://www.youtube.com/watch?v=DrJ4cVF9lYg
On diffe arka diften daha cok yuk biner. Cunku on tekerlerin saga sola direksiyon turunda dista kalan teker daha fazla tur yapar.arka difte de olsa arka diftede olsa kaynakli dif aks icin cok zararli.
önden çeker ve 4*4 bi araçta diff leri kaynatmak mantık dışı. sadece arkadan çekişli araçlarda mümkün olabilir go-kart,buggy ve drift araçlarında. off road yapmak sadece çamurdan balçıkdan ibaret değilki sert toprak zeminde hızlı gitmekde gerektirir. tartışmak bile yersiz bence