Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mergen Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 29
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 8,589

mergen

Zirve
Mesajlar
1,394
Tepkime Puanı
1
Yer
BAYRAMOĞLU-DARICA-KOCAELİ-TÜRKİYE-DÜNYA-SAMANYOLU
Herkese merhaba,
Konu şu, %40 asfalt-%60 arazi şartlarında kullanılan bir araçta arkada %100 kilit istiyoruz. Neden derseniz %40 oranındaki arazinin nasıl olduğunu bilmiyoruz ve herşeye hazırlıklı olmak istiyoruz. Belli ki takıntılıyız. ;D
Neyse differansiyeli kaynatır mısınız yoksa para verip mesela detroit locker alır mısınız? Neden?
Bana göre kaynatmak daha uygun gibi geliyor. İnternetten araştırdığımda sorunsuz uygulandığını sadece geriye dönüşün olmaması sebebi ile kafada soru işareti yarattığını gördüm. Düşünceleriniz?
 

Etiketler
Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

kaynak tamamen yanlış durmadan aks kesersin 100% defransiyelde bile dönüşlere göere oran var
 

Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

Arka diferansiyel kaynatılmaz zaten, ön diferansiyel kaynatılır, arazide hub ile kullanılır, kuru zeminde hub hemen çözülür... her ihtimale karşı WARN'ın Premium Hublarını kullanmak lazım.... yoksa kuruyu biraz gazla dönerek geçerseniz hub patlatır...
 


Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

kaynaklı kilit offroad yarış araçlarında tercih edilir nasıl olsa asfalltta kullanma durumu yok
 



Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

Şahinlere güzel oluyor. Özellikle as900 kamyon turbolulora
 


Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

bagide olur kaynaklı dif cünki tek arka cekerli genel olarakta arazide kulanılacaksa vericen kaynagi dife gazlıycan mütiş keyifli olur
 


Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

bence bu iş bu kadar basit olsaydı 1 milyonluk bir elektrotla vs. boşuna zahmet edilip arb, detroid, üretilmezdi yada kimse satın almazdı.
 



Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

997799' Alıntı:
bence bu iş bu kadar basit olsaydı 1 milyonluk bir elektrotla vs. boşuna zahmet edilip arb, detroid, üretilmezdi yada kimse satın almazdı.
Türk işi ıstavrozları kaynatmak Sizin avatar gibi çok güzel, rakı olsada içsek, hülyaya dalıp spiderman olsak
 

Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

Eger diferansiyeli, aksları ,lastikleri gözden çıkarabiliyorsanız ön diferansiyelde kaynak yapılabilir arkada çok sorun olur virajları dönemessiniz ama önde lastikleri aşındıra aşındıra dönersiniz
aslında aracı tamamen gözden çıkarınca kaynak yapılır desek daha dogru olur
 

Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

rakıyı içince hiçbi sorun olmaaaazzzz
 

Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

youtube'a felan, şahin drift yazın, bakın neler çıkıyor.. çok komikler.....
Bide, sahibinden.com gibi sitelere turbo şahin yazıp arattırın. Offffff neler var neler....
Ben caddeciydim senlerce.... ( kıro değilim asla )
Yanlamak çok keyiflidir....
Arka difi kaynatıp yanlamak amacı bu şahinlerin...
Ön difın zaten driftle işi olmaz

youtube' da Bi Dodge Charger' ın drifti...
Not. Grand Cherokee 5.2 V8' lerdeki makine 70 lerin Charger' larındaki 318 motordur (blok + kapak)
http://www.youtube.com/watch?v=DrJ4cVF9lYg
 

Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

On diffe arka diften daha cok yuk biner. Cunku on tekerlerin saga sola direksiyon turunda dista kalan teker daha fazla tur yapar.arka difte de olsa arka diftede olsa kaynakli dif aks icin cok zararli.
 



Ynt: Kaynaklı Differansiyel Hakkında.?

önden çeker ve 4*4 bi araçta diff leri kaynatmak mantık dışı. sadece arkadan çekişli araçlarda mümkün olabilir go-kart,buggy ve drift araçlarında. off road yapmak sadece çamurdan balçıkdan ibaret değilki sert toprak zeminde hızlı gitmekde gerektirir. tartışmak bile yersiz bence