Senin araci gordugum kadari ile bizim gibi offroad kamp gezi araci amacli olarak kullanmiyacaksin orjinal uretim modunda, kullanim amaci var gibi geldi bana o yuzden sepet demir tampon uygun degil. Bizde yarin sitelere bakariz denk gelirse yurt ici yurt disi sana haber ederiz.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Istanbul da demir tampon numan yıldırım var. Araca göre yapıyor ama dediğim gibi en maliyetli yolu olur. Sonra daha az maliyetli tavan sepeti sonra mini stepne. En son çare lastik tamir kiti
SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Istanbul da demir tampon numan yıldırım var. Araca göre yapıyor ama dediğim gibi en maliyetli yolu olur. Sonra daha az maliyetli tavan sepeti sonra mini stepne. En son çare lastik tamir kiti
SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
kurumda 1 adept 89 model hi lux bir adet 2004 isuzu bir adetde 1992 model nissan 4x4 pikap var onlari koylerde kullandigimda arazi gecislerini anlardim bunda anlamadim
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
kurumda 1 adept 89 model hi lux bir adet 2004 isuzu bir adetde 1992 model nissan 4x4 pikap var onlari koylerde kullandigimda arazi gecislerini anlardim bunda anlamadim
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tavan sepeti icin en basit olani yagmur oluklu olmasi lazim aracinki seninkinde yok sanirim ayaklar ile sabitlensin , yagmur olugu olmadigi icin tasima barlari taktirip sonra o barlara sepet yaptirman lazim , sepet ustunede stepne en az %10 yakit sarfiyatinda artis gerek varmi bence yok , ince stepne bulamazsan japon minubus tarzi araclarin uygun bijon araliginda dar tabanli teneke jant isini gorur , eskiden kartal slxlere bagaj yan tarafa dogru sabitlerdik o sistem bagaj duvarina 4 halka caprazlama kemerle sabitleyebilirsin , yukarida sesezgin arkadasin dedigi gibi en hesaplisi tamir kiti oda pekala lastikciye kadar goturur.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Konuyu takip ediyorum da nacizane fikrimi belirtmek isterim.
Aracınızın bıjon aralığına uygun teneke veya kara jant temin edip sonra motorsiklet lastiği takılması ısınızı görmez mı
Bir araçta LPG stepne yerinde olduğu için gerekti. Araç 14 inç orjinal ölçüsündeydi. Teneke 17 alıp jantin lastik gecen kısmını tornada kesip daraltip tekrar kaynatildi orjinal ölçüye yakın yuvarlanma ölçüsü olan çıkma motorsiklet lastiği takıldı.
Bununla uğrasan tornacida zaten bagaja koydu muhtemelen kullanmadı bile.
İşçilik olarak dışarıda yaptırmak maliyetli olabilir ama imkanlar dahilinde veya ölçümüze uygunsa jant daralma vs uğraşmadan yapılabilir.
Konuyu takip ediyorum da nacizane fikrimi belirtmek isterim.
Aracınızın bıjon aralığına uygun teneke veya kara jant temin edip sonra motorsiklet lastiği takılması ısınızı görmez mı
Bir araçta LPG stepne yerinde olduğu için gerekti. Araç 14 inç orjinal ölçüsündeydi. Teneke 17 alıp jantin lastik gecen kısmını tornada kesip daraltip tekrar kaynatildi orjinal ölçüye yakın yuvarlanma ölçüsü olan çıkma motorsiklet lastiği takıldı.
Bununla uğrasan tornacida zaten bagaja koydu muhtemelen kullanmadı bile.
İşçilik olarak dışarıda yaptırmak maliyetli olabilir ama imkanlar dahilinde veya ölçümüze uygunsa jant daralma vs uğraşmadan yapılabilir.