Korando 2.9 Td Ile Başlangıç

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan highoutput Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5,596
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 596,467

Etiketler
Yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiniz,keyifli zaman gecirmenizi dilerim
Araclarinizin resimlerini,araçla ilgili arıza,parca ve deneyimlerinizi paylasirsaniz memnun oluruz

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Bu rulman mi, keçe mi

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 




Tuh bende bulduk zannettim ama ayni keçe değil maalesef

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bugün ustaya gittik sabah zaten çalışıyordu arazi vitesleri yine de kontrol amaçlı götürdük.soguktan vakum ağızlarının donabilecegini söyledi soğuk ise hava 4×4 te bırakmami söyledi ayrıca arkaya kilit koymaya karar verdik bakalim ne olacak

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

arka diff ler modeli ne ? bizde uygun kilit arayışındayız , aşağıdakilerden hangisi sizin diff ? mesela benim arka diff R90 Tongil
1- Tongil R90
2- KSC R90
3- KSC-Tongil R85

 

Büyük bir ihtimalle benimki de tongil r90 diye hatırlıyorum ama emin olunca söylerim. Usta da bilen bilir Necmi Usta seyrantepe de yıllardır çeşitli araçlarımızi götürdük buna uygun kilidi bulup haber verecek maliyeti ile birlikte

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

İstanbul da neredesiniz ben Tuzladayim

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



bilgileri paylaşırsanız memnun oluruz tşkler
 

Bir arkadaşım arkadan önce öne kilit takmam konusunda ısrar ediyor. Musso için yazıyorum, arka hafif olduğu için yere daha az basıyor, o yüzden mümkünse ikisine birden, yoksa önce öne kilit takılmasından yana.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

offroad camiası bu konuda ikiye bölünüyor , kimi öne derken kimisi arkaya daha iyi olur diyorlar , bana arkaya takılması daha mantıklı geliyor , ikisine takılması en güzeli fakat bu işte bütçe meselesi , benim tercihim önce arkaya çünkü bilhassa rampa çıkışlarda yük arkaya biniyor , aşağıda geçen haftadan bir örnek , arka kilitler olmasaydı ön kilit ne işe yarardı ? ;

 

Eski cj gibi araçlarda önde iken kilit yeni araçlarda arkada bu kadar yeni marka o kadar arge ile arkaya koyuyor ise bir bildiği vardır diye düşünüyorum

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

arkadaşlar İzmir e bu kadar kar ilk defa yağdı , 3-4 senede bir gece yağar tutarsa sevinirdik öğlene eriridi ,3 gündür kar a doyduk resmen
bu arada aracımızın kar buz çamur arazi hepsi bir arada deneme fırsatı buldum ;

ilk olarak TCS ABS EBD sistemleri çok iyi çalışıyor bunu gözlemledim , bilhassa buz tutmuş rampalardan inerken kızaklama yapmadı , arka taraf sağ sol kayma hiç yapmadı , önümdeki araçlarda kızaklayan arka tarafı sağ sol savrulanlar oldu , hatta fotoyuda gördünüz kızaklayarak dereye indi bir araç , biz lastik izinin dışına hiç çıkmadık buda araç konusunda bana güven verdi ,

gruptaki arkadaşlarda pek birşeye benzetemedikleri Korando yu ne zaman yoldan çıkacak kıç baş kayacak bazı bölgelerdende geçiş yapamayacak diye beklemişler dönüşte söylediler vukuatsız dönüşümüze şaşırdılar

buzda ve kaba karda çok keyifli sürüş deneyimleri yaşadım , bir kaç gündür asfaltta buz ve kar üstündede denemeler yaptım yol tutuşu ve fren hiç sıkıntı çıkarmadı ,

performansından fazla emin olmadan aldığım Goodyear Wrangleer AT+SA dan da çok memnun kaldım , çamurda karda buzda fren ve yol tutuşu karda tatminkar karda buzda kullanmak için lastik arayışında olanlara kesinlikle tavsiye ederim.