Korando 2.9 Td Ile Başlangıç

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan highoutput Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5,596
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 569,675
High in arazi sanzimaniyla alakasi yok poryolari kilitliyor gidin yuksek bir kaldirima arabayi dayayın, cikmaya calisin arkasi patiye kalirsa onler calismiyor demek , merak etmeyin ben aldigimda da calismiyordu araziler

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Etiketler

Önlere güç aktarmadıktan sonra poryoları kitlemesinin bize ne faydası var ki? Arkaların patiye düşmemesi için önlerin de dönmesi gerekir. Bu da ancak şafy vasıtasıyla güç aktarımıyla olur. Kusura bakmayın, hakikaten anlamıyorum.
 

4 h alin bakin , onler donuyor mu, low baska duzenekten isliyor 4h baska

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 




Bu ikinci kutunun bi resmini atabilir misiniz, ya da en azından oem numarasını verebilirseniz çok memnun olurum.
 

Hocam,senin yolcu koltuğunun altında kutu yok mu

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Yolcu koltuğu tarafında halinin altında hemen elinize gelmesi gerek

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


1 tane şoför tarafında kutu 1 tanede yolcu tarafında kutu bizim araçlarda boyle

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 






Ama yok diyor

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Otomatik vitesle ilgili durumdan bahsetmistim. D ve 3 var
2 ve b ye gecmiyordu. Vites cubugu en geriye dayaniyordu.
Ayrica (asfalt) yokusta devir cok yukselse bile hiz 40km de sabitleniyor. Ortak bir problem olabilir mi. Burada otomatik sanzimandan anlayan yok. Revizyon mu gerekiyor